€uropa Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har prøvd ut videobaserte chatter med ukjente mennesker i det siste. Disse er omegle og chatroulette. Jeg lurer på om noen vet om noen tilsvarende chatter som også er gratis, bare med lavere penisfrekvens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Chat-avenue. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Husker jeg og noen kompiser satt og trollet litt på div videochatsider, og der det var absolut minst peniser var homo-versjonen av en øst europeisk side, husker dog ikke hva den het. Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Omegle.com Chatroulette.no/com, penisfrekvensen på disse er jo som kjent nokså høy.. men i tilfelle du ikke hadde hørt om dem. Har faktisk hatt mange fine samtaler u/ webcam på Omegle. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Ja, jeg har brukt begge de sidene. Jeg har også hatt gode samtaler uten video på omegle, men det er langt mellom dem. De fleste der også er griser som er ute etter å griseprate med jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå