Gå til innhold

Kamptråd - Wigan vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, jeg synes fortsatt ikke han kan forsvare en plass på laget når rooney er frisk. Men han er jo en måltyv, og er fantastisk å ha som innbytter.

Klart er Fatman og Robin førstevalget, men skader ikke å ha en spiller som Chicha som scorer jevnt og trutt når han får muligheten.

Lenke til kommentar

Falt over dette latterlige innlegget på vg. Gutten snakker om fotballforståelse. Oh the humanity.

Sindre : Beklager, Nikolai. Du tar feil. United spiller ikke like vakkert som andre lag hvis det er pent pasningspill man vektlegger. Arsenal, City og Swansea f.eks. spiller seg ut av forsvaret på en annen måte. Hvis Barcelona er prakteksempelet på hvordan vakker fotball skal spilles, er United det motsatte. Det er for mye kontringspill. Grunnen til at United vinner ligaen i år er like mye tur som prestasjoner. Selvmål, straffer, via et ben osv. er det mange assosierer med United og forekommer stort sett i alle deres kamper. Skal man få tildelt noe mot United må man bli voldtatt ut på matta. United får seriegullet pga. vinnermentalitet, flaks og dommerhjelp. Og, Nikolai. United møtte Newcastle forrige runde, Arsenal nå. Liten tvil om hvilken kamp som hadde høyest underholdningsverdi. Riktignok er det kun snakk om en kamp, men hadde jeg brukt litt tid på dette kunne jeg funnet maaange eksempler. Forøvrig kan man tolke "United er kjedelige" innlegget ditt dit at du enten er en naiv United-supporter, eller så er det det at du rett og slett frir til United-fansen fordi du vet at mange som leser dette er United-fans. Du skriver pent, men tenker man seg om er det lite fotballforståelse bak tastaturet. Dette innlegget kommer sikkert ikke frem til allmennheten, haha.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...