Nlklas Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Har nettop gjort ferdi questen man får med det samme man entrer byen Markarth for første gang i spillet. Liten spoiler, men på slutten av den følgende questen, så ender man opp med en haugevis med penger i bounty. Og siden byen aldri slutter å sende ut vakter på meg, og forsworn faktisk ikke tok over byen, hva skal jeg gjøre? Med det samme vakter får øye på meg blir de hostile.. Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Spoileralert til dere som ikke har gjort questen(e) Har gjort begge questene, hjalp dem å rømme, og jeg ble med på slaktingen av vakter etterpå... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Kan fikse bounty i console command Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Fikk til. Til andre som muligens har samme spørsmål: Gå ut av byen/holde du har bounty i, finn en trygg kiste du vet du har lett tilgang til, og legg alle eiendelene dine der (Så de ikke blir tatt av vaktene). Må du sove/vente et par spilldøgn, for så å dra inn i byen/holdet igjen. Da spør de igjen om du vil betale bounty eller gå i fengsel.. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Har ikke noe løsning på dette selv, men vil bare si at jeg er uenig med designvalget til Bethesda når det kommer til dette. Egentlig en fin questelinje som tilslutt ble for de tilslutt gikk seg litt vill og låser spilleren ned i litt for få valg. Burde vært en mulighet til å komme seg ut av fengselet for oss som ønsker å spille på en "lawful/neutral good" måte. For å fortsette med litt mer OT: Markarth er egentlig et veldig spennende sted å queste da det ligger mye drama under overflaten her, og hvor det er mye gråsoner og mye som burde vært ryddet opp i (les Silver Bloods). Mye potensialet som kunne vært tatt ut her og som jeg hadde håpet kom i noe DLC. Selvom vel det ikke akkurat ligger i kortene nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå