ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 vet ikke hvor jeg skal poste dette så tar dette her!!! sitter i kjelleren nå, en liten middagslur, så hører jeg det er rotte eller mus i gangen,har stengt døren inn til rommet jeg er i, og tørr ikke åpne!! hva gjør jeg når jeg ser rotten/musen? hopper den på meg? hva gjør jeg? please hjelp meg... skal opp å spille alias med resten snart... dritflaut Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvis den løper fritt omkring, er det et tegn på at den er sulten. IKKE ÅPNE DØRA - RING MAMMA! 2 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Bare ta det med ro! Den rotta/musa er nok like redd for deg som du er for den! Legg en åpen eske på gulvet med en godbit inni. Når musa er inni lukker du igjen og slipper den ut. Null stress. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Du går bare rett forbi den uten å ense den en eneste tanke,så kan du benytte en av neste års første dager til å kjøpe feller. Har sett mange rotter og mus,men aldri opplevd at de gjør annet enn å stikke av,med mindre det er snakk om en killerrotte,de kjenner du igjen på at de har en AG3 på skulderen,de er skumle de.. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 om det er en mus er jeg ikke så redd bare syns den er ekkel da, men roter er vel direkte farlige?kan ikke de angripe? Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Trolling nivået ditt har stagnert så mye . Er langt i fra morsomt nå 9 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Sannsynligvis ikke, men jeg hadde et par rotter en gang. Når de ble eldre ble de agressive. De beit hysterisk etter meg. Og når de biter så biter dem. Da sprutblør du, og ved værste tilfelle får du stor blodtap. Rotter er dangerous. Ligg unna. De er i stand til å bite av hodet ditt. Edit: Rottene er smarte nok til å finne kniver i kjøkkenskuffer, og dytte deg ned trapper når du minst venter det. Endret 31. desember 2012 av Zoku 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Får du ikke nok oppmerksomhet i dine andre tråder? Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Så "trollete" som dette kanskje virker er jeg, igjen.. 100% seriøs.. takk for alle seriøse svar folkens:) satser på det går bra,og går ut med en tom coca zero flaske som jeg kan slå med om den angriper Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Hadde du likt om den var 10-dobbelt så stor som deg og slått løs på deg med et gigantisk balltre? Endret 31. desember 2012 av Zoku Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 nei men så er jo rotter bare udyr uansett da ingen som leker de kan liksågodt dø Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Er du en slags shemale? Eller har bare du og kjæresten din livlig fantasi? Du spør om det er farlig å spise din egen sæd elns. Og så har du en kjæreste som vil se deg i G-streng? Edit: Så det var en falsk profil du hadde kjæreste på. Men når du lager tråder om å smake sin egen sæd, og g-streng bilder, så skjønner jo folk at du troller. Endret 31. desember 2012 av Zoku Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 nei er ikke shemale 100% male;) ja? og gale me de? Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 har laget ett par tulletråder som omhandlet at mange feite negerdamer skulle tisse meg i munnen som en "fetishj" men det innrømmer jeg. det at jeg smakte på sæd var et uhell som kan skje me alle det er ikke trolling-- 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Bare glem det over, jeg melder meg ut fra denne tråden Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 det var ikke meninga å være frekk eller noe godt nytt år 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Å smake på sæd er vel noe alle har godt av. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Den rotta/musa er nok like redd for deg som du er for den! OH DEAR LORD. Den føler seg altså som en gigantisk overlord som kan tråkke på meg og drepe meg momentant? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Husk at trollet alltid kommer tilbake der det sist fikk mat. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Han er ikke pålogga - tenker det var rotta som vant, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg