Gå til innhold

TRENGER NØDHJELP

ThePredator9

Anbefalte innlegg

vet ikke hvor jeg skal poste dette så tar dette her!!! sitter i kjelleren nå, en liten middagslur, så hører jeg det er rotte eller mus i gangen,har stengt døren inn til rommet jeg er i, og tørr ikke åpne!! hva gjør jeg når jeg ser rotten/musen? hopper den på meg? hva gjør jeg? please hjelp meg... skal opp å spille alias med resten snart... dritflaut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du går bare rett forbi den uten å ense den en eneste tanke,så kan du benytte en av neste års første dager til å kjøpe feller.

Har sett mange rotter og mus,men aldri opplevd at de gjør annet enn å stikke av,med mindre det er snakk om en killerrotte,de kjenner du igjen på at de har en AG3 på skulderen,de er skumle de..

Lenke til kommentar

Sannsynligvis ikke, men jeg hadde et par rotter en gang. Når de ble eldre ble de agressive. De beit hysterisk etter meg. Og når de biter så biter dem. Da sprutblør du, og ved værste tilfelle får du stor blodtap. Rotter er dangerous. Ligg unna. De er i stand til å bite av hodet ditt.

Edit: Rottene er smarte nok til å finne kniver i kjøkkenskuffer, og dytte deg ned trapper når du minst venter det.

Endret av Zoku
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du en slags shemale? Eller har bare du og kjæresten din livlig fantasi?

Du spør om det er farlig å spise din egen sæd elns. Og så har du en kjæreste som vil se deg i G-streng?

Edit: Så det var en falsk profil du hadde kjæreste på.

Men når du lager tråder om å smake sin egen sæd, og g-streng bilder, så skjønner jo folk at du troller.

Endret av Zoku
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...