Extraterrestrial Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Ja, smerten går over med tiden. Det du burde gjøre/det jeg ville gjort - er å gjøre det slutt. Der finnes mange fisker i sjøen, og hvis du forsetter å være sammen med breiflabben der, kan du gå glipp av en skikkelig gullfisk 1 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hei, jeg trenger virkelig hjelp, kjæresten min har ikke direkter verdt utro, han menst jeg var på jobb så reiste han 1,5 time bort frå her vi bur for å være sammen med en annen jente, og etter han hadde snakket om problemene mellom meg og han så klina de. vi har verdt ilag i litt over 2 år, og jeg elsker han forsatt, han har sagt dette til meg etter noen dager, men han løy og sa han reiste for å shoppe og ikke være sammen med henne. Når han sa det til meg bestemte jeg at vi skulle ta en pause, er har aldrig verdt så såret. er det noen her som han opplevd lignende? Går sorgen over etter verdt? Jeg vil bli sammen med han gjen, men jeg greier ikke å sjå for meg noe annet enn de to sammen.. Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: 35aab932b496daaf5e5ada6cafeeaddf Jeg opplevde nesten det samme som deg. Vi hadde vært sammen i 3 år. Det er vanskelig for andre å gi råd om hva du skal gjøre. Du må selv vurdere om du tror det er noen vits i å fortsette. Det kan hverken brukere her eller dine venninner avgjøre. Personlig så vil jeg si at det at de klinte er ikke det værste som kunne skjedd. De stoppet "i tide". Kliningen trenger ikke å bety noe som helst, og folk har funnet hverandre igjen etter værre ting. Men, måten det hele skjedde på er jo ikke helt bra. Har/hadde dere det bra ellers? Hvorfor skjedde det som skjedde? Dere må snakke sammen og finne ut av dette. Det er lov å kødde det til èn gang, og det å kline er strengt tatt ikke verdens undergang. Hadde han derimot gjort det samme flere ganger - da burde du vel gått videre uten han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå