Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjæresten min er utro

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger virkelig hjelp, kjæresten min har ikke direkter verdt utro, han menst jeg var på jobb så reiste han 1,5 time bort frå her vi bur for å være sammen med en annen jente, og etter han hadde snakket om problemene mellom meg og han så klina de. vi har verdt ilag i litt over 2 år, og jeg elsker han forsatt, han har sagt dette til meg etter noen dager, men han løy og sa han reiste for å shoppe og ikke være sammen med henne. Når han sa det til meg bestemte jeg at vi skulle ta en pause, er har aldrig verdt så såret. er det noen her som han opplevd lignende? Går sorgen over etter verdt? Jeg vil bli sammen med han gjen, men jeg greier ikke å sjå for meg noe annet enn de to sammen.. Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: 35aab932b496daaf5e5ada6cafeeaddf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det er heilt sant, men han angrer så grusomt, og jeg elsker jo han forsatt.. :/

Det du må bestemme deg for er om du kan tilgi han og stole på han igjen. Er svaret ja på dette, så kan dere jobbe videre for å finne tilbake til det dere vil ha sammen.

Du skriver at han pratet med denne andre om problemene mellom deg og han. Det er noe som ikke burde være nødvendig. I et forhold bør man kunne prate med hverandre om eventuelle problemer. Selvfølgelig kan man prate med andre også, men situasjonen som oppsto her virker det nesten som at oppsto fordi han ikke kunne prate med deg, og derfor reiste til noen andre han følte han kunne prate med.

Dessverre kan det da oppstå situasjoner om dette. Det burde ikke ha skjedd, men gjort er gjort.

Stoler du på at han faktisk angrer på det han har gjort? Kan du tilgi det og ha tillit til at det ikke skjer igjen? I så fall vil det være verdt å forsøke og fortsette forholdet.

Lenke til kommentar

Hei, jeg trenger virkelig hjelp, kjæresten min har ikke direkter verdt utro, han menst jeg var på jobb så reiste han 1,5 time bort frå her vi bur for å være sammen med en annen jente, og etter han hadde snakket om problemene mellom meg og han så klina de. vi har verdt ilag i litt over 2 år, og jeg elsker han forsatt, han har sagt dette til meg etter noen dager, men han løy og sa han reiste for å shoppe og ikke være sammen med henne. Når han sa det til meg bestemte jeg at vi skulle ta en pause, er har aldrig verdt så såret. er det noen her som han opplevd lignende? Går sorgen over etter verdt? Jeg vil bli sammen med han gjen, men jeg greier ikke å sjå for meg noe annet enn de to sammen.. Hva bør jeg gjøre? Anonym poster: 35aab932b496daaf5e5ada6cafeeaddf

Hvis forholdet deres er godt nok så overlever det en slik tabbe.

Det blir nok aldri helt som før, men alt forandrer seg. Dere kan få det fint sammen likevel.

Akkurat hva som skal til må du finne ut av selv, men hvis forholdet deres er bra og dere elsker hverandres så finner dere utav det. Tror det viktigste er å la tvilen komme til gode, slik at forholdet ikke tar slutt på grunn av mistanker eller misforståelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet du hva? Jeg synes du bør beholde selvrespekten din, og ta hatten din og gå. Det du vet er at han med viten og vilje, dro 1,5 timer for å treffe en annen jente, dvs han hadde mer enn nok til å ombestemme seg på. Dersom du bestemmer deg for å bli, går nok sorgen over etter hvert, men tror du ta du vil stole på han igjen? Det finnes mye bra gutter(og jenter!) der ute, ikke kast vekk tiden din på en dott uten moralsk ryggrad.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ser det er en beite siden det ble skrevet noen ting her. Jeg har vært igjennom det samme, min samboer/forlovede var utro mot meg.

Jeg valgte og prøve og kommer over dette, for at vi skulle kunne finne tilbake til hverandre da min samboer viste veldig anger og gjorde alt i sin makt for og rette opp i dette.

I noen tilfeller klarer man og redde forholdet, vi har jobbet med dette i ett halvt år nå, det er fortsatt ikke tilbake til normalen. Men alt går faktisk på hva du selv klarer, om du klarer og tilgi og få tilbake tillit. Har du ikke tilliten, da er det ikke verdt det..

Jeg tviler fra tid til annen ennå, men det er kun min egen tanke gang. Om man tilgir, kan man ikke bruke dette mot sin partner i all fremtid. Da må det legges bak deg.

Tenk på deg selv og hva du kan leve med! =) Men om han ikke viser noe særlig interesse for deg etter dette har skjedd, burde du gå godt inn i deg selv, og stille spørsmålet om han vil dette!

Det er bedre og ha det vondt en liten periode, enn og ha det vondt i ett forhold hvor ting ikke fungerer....

Lykke til =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, kjære trådstarter.

Først og fremst vil jeg si at det var svært leit å høre om hendelsen.. Utroskap er det verste et menneske kan finne på.

Det sies jo at det er tre ting i verden man aldri blir kvitt: rusproblemer, gambling og utroskap.

Er man utro en gang, er man utro for evig. Kanskje ikke med alle kjæreste man blir sammen med, men andre gang blir ikke noe hardere enn første gang.

Kjæresten din har gått over terskelen. Det betyr at han kan gjøre det samme igjen. Og for hver gang vil kjæresten din få mindre og mindre skyldsfølelse, dersom du fortsetter å gi han sjanser.

Etter hvert vil du miste tilliten til han helt, og fra det punktet hjelper det ikke at kjæresten din angrer skikkelig og vil forandre seg, for du er ikke i stand til å stole på han mer, og ting blir bare verre.

Vi glemmer ting. Du kan klare å komme over din utro kjæreste, og glemme han. På samme måte som han glemmer å ha såret deg så dypt ved å være utro. Men en ting han ikke vil glemme er at han faktisk har mistet deg pga sin dumhet og manglende selvkontroll...

Du må gjerne prøve så mye som du orker. Gi han sjanser og se om det funker. Noen av oss foretrekker å møte veggen selv, og brenne seg på fingrene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...