FrilanserBob Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Jeg trenger å få kjøpt en 7,5 meter Parabolkabel over disk i Oslo-området, noen som vet hvor jeg får gjort det? Elkjøp, Lefdal og Siba har bare 5 meter. Det er snakk om en antennekabel for parabol, F-type (med F-plugg i begge ender), og må være ferdigterminert. Eventuelt om noen kunne lage det for meg? Og ja, jeg har forsøkt å søke på nettet. Endret 31. desember 2012 av FrilanserBob Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Ja, de har ikke ferdigterminerte kabler Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Mener å huske jeg ar kjøpt kabler á 50 meter der.. En det er litt mer enn du trenge. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Alexander Kiellands plass. Rett ved "tranen". Der har du parabolsjappe som selger alt. Ligger i krysset waldemar thranes gate / uelandsgate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå