D2001 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei! PCen min (en relativ råtten Xp2200+ med 60GB HDD og FIC micro-atx hovedkort og 256MB noname minne) slår seg av og til plutselig av. Restarter uten grunn. Jeg kjører sjeldent hardere programmer enn MS Office eller IE så det er kanskje ikke belastningen akkurat. Har hørt at minnet ofte har skylda, kanskje det ville hjelpe om jeg byttet til noe stabilt? Som Geil 512mb 3200? Takk Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Kjør Memtest86 for å finne ut om det er minnet som feiler. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Kjør Memtest86 for å finne ut om det er minnet som feiler. Så utrolig vanskelig ut.. Prøver på søndag, da har jeg fri. Noen andre som vet om hva slags symptomer min råttne PC har? Kan ha? Lenke til kommentar
eranro Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Det er mulig det er strømforsyningen fra toweret ditt som er for dårlig. Sjekk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå