snorkeren Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Når jeg skriver her (i det siste), og spør etter råd og hva det kan være med kroppen min, så sier de bare at jeg skal gå til legen og ikke poste det her på forum. Men når alle andre poster om sykdom og sånt, så får de hyggelige tips og råd om hva det kan være og hva en bør gjøre. Hvorfor er det sånt? Endret 31. desember 2012 av snorkeren 3 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Fordi du lider av narsisstisk paranoia? (Dette er ment som en spøk fordi du oppgir 2 trekk på sykdommen, og fordi du ellers ønsker svar på saker og ting.) I do them both in one =) Endret 31. desember 2012 av Shrooms 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi du poster om ting som bare din lege kan svare på! Herregud da mann, hvis jeg sier at du skal doble din dose med abilify så hadde du ikke tatt mitt råd, SOM MAN IKKE BURDE! Det er ikke det samme som å poste om at penisen klør litt! 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 31. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2012 Det er nok som BuffyAnne sier. Lidelsene dine er nokså alvorlige saker, og du er allerede under behandling hos psykiater og psykolog, om jeg skjønner postene dine rett. Det virker som om du poster for å få "a second opinion" om ting de (og moren din) sier som du ikke er enig i. Men ingen som svarer deg her på forumet er leger eller psykologer, og de kan desverre ikke gi deg noe godt svar. Da er det egentlig bedre at de ikke svarer, så de ikke råder deg til noe som kan skade deg. Geir 10 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 På forumet her finnes mye forskjellig kompetanse. F.eks leger, psykologer, psykiatre, sosionomer, naturmedisinere og mange med verdifulle brukererfaringer som stemmer mer eller mindre med din situasjon. Det som er felles for alle er at vi ikke er dine primære omsorgspersoner. Vi kan jo gi deg ulike tips og råd basert på erfaring og kunnskap i forhold til hvordan du presenterer deg selv og det du synes er problematisk, men det er begrenset både hva som er forsvarlig og fornuftig å gå ut med til deg. Det er ikke for å være vanskelig eller uhjelpsom. 4 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 På forumet her finnes mye forskjellig kompetanse. F.eks leger, psykologer, psykiatre, sosionomer, naturmedisinere og mange med verdifulle brukererfaringer som stemmer mer eller mindre med din situasjon. Det som er felles for alle er at vi ikke er dine primære omsorgspersoner. Vi kan jo gi deg ulike tips og råd basert på erfaring og kunnskap i forhold til hvordan du presenterer deg selv og det du synes er problematisk, men det er begrenset både hva som er forsvarlig og fornuftig å gå ut med til deg. Det er ikke for å være vanskelig eller uhjelpsom. Enig med deg igjen, vidor. Snorkeren må få svar på det hun lurer på hos de som har behandlingsansvar for henne. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ok. Ja.... ... Hva er det egentlig du lurer på? Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Ja.... ... Hva er det egentlig du lurer på? Jeg lurte på hvorfor jeg ikke fikk svar på samme måte som alle andre på forumet får når de spør helsespørsmål. Men nå har jeg jo fått svar. Så nå lurer jeg ikke på noe lenger. Jeg har jo fått svar nå så da skreiv jeg bare ok. Endret 4. januar 2013 av snorkeren Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Fordi du poster flere poster hver dag, og gjerne om samme tema men med ulik formulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå