KingOfSofa Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei! Jeg har en tablet/nettbrett som har sprukket skjerm og bare den ene halvdelen fungerer. Jeg ringte Infocare og spurte om de kunne ta en titt på den og reparere. De sier selvfølgelig ja, og så får eg vite at de koster 560 kr uansett. Det er jo greit nok. Men Spørsmålet er: Har noen erfaring med prising av å bytte en skjerm på en tablet/nettbrett? Spesifikt en ASUS Transformer Tab 10 Syns det er greit hvis the kommer på total 1500 eller noe. Halve prisen av selve nettbrettet. Over det er jo det nesten bedre å bare kjøpe ny... :/ Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor spør du ikke bare Infocare om pris på ny skjerm og jobben? Lenke til kommentar
Shogoot Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor spør du ikke bare Infocare om pris på ny skjerm og jobben? De vil ha den til inspeksjon og nektet å gi meg noe referanse pris. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 de ville ikke oppgi pris på å selge deg en ny skjerm? høres spesielt ut. jaja. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 koster rundt 85 dollar på ebay for skjermen vis jeg søkte riktig nå ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå