Norsken Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei! For ca. 1Time siden stoppet stasjonære PCen min. Først trodde jeg den hadde gått i dvalemodus (siden lyset for dvalemodus var på) Men når jeg prøvde å skru den på skjedde det ingenting. Etterhvert slukket lyset. Nå har jeg sjekket strømkabelen, og åpnet kabinettet for å sjekke kabler og sånt der. Og bortsett fra litt støv er det ikke noe å sette fingern på. For å muligens utelukke at strømforsyningen har skylda, når jeg setter på strømmen er det et lys i av/på knappen på hovedkortet. Har hatt PCen siden Mai 2012 Kommer til å ringe Komplett.no kl.8:00 (håper de har åpent!) Takk for all hjelp! PC Spec: Prosessor: AMD FX-8150 Hovedkort: MSI 990FXA-GD80 Skjermkort: MSI Radeon HD 7950 Strøm: Corsair TX V2 850W PSU RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB Harddisk: Corsair SSD Force Series GT 240GB Lenke til kommentar
Norsken Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Edit: Kunne ikke se noen brente komponenter. Ingen lys i hovedkortet som indikerer at noe ar galt der. Har laget en ny tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1482135 Endret 31. desember 2012 av Norsken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå