ParanoidCat Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Har vurdert Vannkjøling med peltier, men jeg fant dette for risikabelt i å med at jeg har ganske ny maskin. Men nå har jeg planer om å overklokke mitt GF2T400 litt ekstra, derfor ser jeg peltier kjøling som en mulighet. Jeg klarer å overklokke en god del, Core klarer i verstefall å kjøre stabilt på 285MHz(Default 200MHz)! Men problemet ligger i at jeg ikke tørr å kjøre dette normalt fordi jeg frykter levetiden til kortet vil bli adskillig kortere. Jeg ikke har råd nå til å kjøpe vannkjøling. Derfor vil jeg heller ha viftekjølt peltier. Går dette? Må man i såfall isolere? Det trenger ikke å være et kraftig Peltier Element. Har en kraftig kjøleribbe(hjemmemekka). - Simon Iden - Simon Iden Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Du må tilfelle ha en vanvittig kraftig ribbe og vifte. det koster penger så da er det bedre og kjøpe et bedre skjermkort eller legge litt ektra til vannkjøling. + at du får mye viftestøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå