Hyuki Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei, jeg har en venn av meg som er ganske flink med datamaskiner, og hvordan man kan montere/avmontere dem osv. Og har skrudde opp PC'en min slik at vi kunne få litt støv ut av viften, og bare sjekket hvor alt lå. Vi fant tilsammen tre RAM-plasser og to HDD/SSD plasser - til vår store overraskelse. Problemet var bare når vi skulle skru den sammen igjen.. Den slo seg på som vanlig; ikke noe forsinket oppstart eller noe lignende, men problemet viste seg når jeg kom til login interfacen. Først var tastaturet tregt og ville så absolutt ikke skrive noe, men etter litt trykking ville den omsider skrive. Så kom det andre problemet; touchpaden funket ikke. Jeg fikk derimot låne en datamus, og bruker nå student PCen min til jeg får fikset privat PCen. Men - overraskende nok - påsto privat PCen at det ikke var noen touchpad installert av PCen.. vi sjekket under tastaturet igjen, men ingen av kablene var dårlig plassert, så hva er galt? Dessuten fungerer ikke D-, Enter-, Backspace-, CTRL-, ALT- eller DELETE-knappene i det hele tatt, de har tatt kvelden. Takker for alle framtidige svar! Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Tipper du må ta av å sette i kablene til tastatur og pad da di har dårlig kontakt da dere sikkert har rykket til kabel eller kablene under demontering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå