Mala Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Ja JB er vel grunnen til å ikke kjøpe ATV3, men 1080p er vel ikke mulig på forrige generasjon. Eller er dette noe man kan jukse til med JB kankje, med mindre det ligger hardware sperrer inne. Har ingen aning jeg ihvertfall Bruker min nesten utelukkende til musikk streaming og US Netflix, og der har den fått kjørt seg rimelig heftig Ser også at Apple sin egen filmtjeneste er meget kjapp på å oppdatere biblioteket sitt, men har ikke brukt denne enda. Endret 1. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Ellers litt generelt rundt AirPlay (gammel, men gir en god innsikt i fordeler og ulemper med mer). http://electronics.h...om/airplay1.htm Mala: Vel jeg fant akkurat gode nyheter for Apple TV 3gen og JB. ATV3 Chip Group To Reveal Untethered Apple TV 3 Jailbreak Software At The End Of December Read more: http://www.beaumonte...p#ixzz2GgQ3ti7K Many more video files will be supported by the digital media receiver and an infinite number of apps will be available for download when Apple TV 3 is breached.Customizing the gadget’s look is another advantage that users will get if they choose to install the software. Based on developers’ insights, the screen of the Apple TV 3 may be organized and arranged to display the information that is more relevant for the owner. News and weather forecasts are some of the pieces of information that are displayed with the help of the jailbreaking software software. Det er nesten umulig å motstå Apple TV 3gen nå :hmm:Huff, jeg er redd lommeboka ryker på 2. stk til onsdag allerede siden iPad Mini kjøpet utsettes til sommeren. Endret 1. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nei ser man det ja, da er det vel bare til å gå til innkjøp Theo Får vel nesten legge sjela mi i det, og sjekke ut hva dette kan tilby meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Hvordan AirPlay kan spille musikken samtidig på alle enheter du har i huset i alle rom. http://www.youtu.be/xFFH5X44-44 Jupp det blir kjøp på onsdag Endret 1. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Men annet enn høyttalere som er alt-i-ett bokser, finnes det ordentlige anlegg med separate og trådløse høyttalere? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Du får rene receivere som har Airplay støtte innebygd (akkurat som enkelte har spotify innebygd). Når det kommer til "trådløse høyttalere" ift. dette så er jeg mer usikker. Det antyder jo at høyttalerne 1. er såkalt aktive (kan drive seg selv) 2. har nettverk/komunikasjonstøtte i en eller annen form Så lenge receiveren støtter airplay og kan komunisere trådløst mot høyttalerne så skal det fungere men jeg har ikke sett spesifike produkter. Det jeg har sett er at man kan kjøpe løsninger som "Amphony Wireless Audio Transmitter" og koble på receiveren og de "trådløse" høyttalerne man velger å kjøpe for å overføre musikken. Det fungerer fra hva som helst til hva som helst. Men saken bunner jo ut i følgende, hvorfor skal man ha trådløse høyttalere (som da krever aktive høyttalere) når man vil ha et "skikkelig/ordentlig annlegg"? Når man først har trådløse høyttalere så er mye av det som er "skikkelige/ordentlig" i annlegget også innebygd i en svakere utgave i høyttaleren i tillegg, da de må klare å drive seg selv. Og når høyttalerne først er trådløse, aktive etc. så kan de liksågodt ha Airplay innebygd i tillegg. Har man gamle aktive høyttalere uten trådløs komunikasjonsteknologi så må man kjøpe slike bokser som overfører signalene. Altså, trådløse høyttalere er og blir en "alt-i-ett boks" løsning. Man kan fjerne noe av funksjonaliteten så de ikke fremstår slik men de er likefult det. Hvis hensikten er å redusere kabling og oppnå trådløs "WiFi" i én til flere soner utenom Airplay aktiverte høyttalere så kan man eks. http://www.practical...rs-systems.html Altså bokser i en eller annen form. Men det kan godt hende det har kommet annlegg og høyttalere med slike generelle teknologier innebygd. Endret 1. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Ellers et lite tips jeg har brukt store deler av natten å jobbe med. Hvis du benytter Airplay funksjonalitet fra iTunes så er det viktig å ikke oppgradere til iTunes 11 inntil div. problemer er løst. Hold deg på 10.7. Endret 1. januar 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Greit å ha denne her i mine innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå