egen9 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Hei, har bestemt meg for å kjøpe et nytt høytalersett til pc'n med et budsjett rundt 2K, har +- null peiling på høytalere, så har dere noen forslag til hva som kan kjøpes? Skal brukes mest til musikk og spilling, men er jo pc høytalere så blir mye allround. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 til 2000kr så er vel dette det beste pc anlegget i følge meg, logitech z-906 5.1 thx, dts. syk lyd! Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 For musikk på PC er det bare ett svar, FOCAL XS Book. Du må bestemme deg for om det er spill eller musikk som betyr mest. Det er vanskelig å finne noe som er bra til begge deler. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har for 1000kr. Det er et veldig bra anlegg synes jeg. Logitech z623. Det er ikke det beste akkurat, men det er bra til prisen. Bra kvalitet også. Og en kan koble til musikk til anlegget med annen kabel om en for eksempel ser tv, eller spiller konsoll, pc etc med anlegget på. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Vel på anlegge er det Musikk som er 1. prioritet skal uansett kjøpe hodetelefoner til gaming.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Vel på anlegge er det Musikk som er 1. prioritet skal uansett kjøpe hodetelefoner til gaming.. Jo, men det er smart med det jeg skrev over. Tenk at du gamer på konsol/ser på tv kobla til anlegget. Uten å bruke et program eller cd eller noe, kan du bruke tlf, eller pc osv til å koble med kabel til høytalerne for bakgrunnsmusikk. Da kan du ha spill og musikk i samme på flere devices hvis du skjønner hva jeg mener. Det er i hvertfall lurt å kjøpe noen med slikt system. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg har for 1000kr. Det er et veldig bra anlegg synes jeg. Logitech z623. Det er ikke det beste akkurat, men det er bra til prisen. Bra kvalitet også. Og en kan koble til musikk til anlegget med annen kabel om en for eksempel ser tv, eller spiller konsoll, pc etc med anlegget på. Ble det anlegget, spiller veldig bra Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Ble det anlegget, spiller veldig bra Bra du er fornøyd Jeg er det selv, og de er veldig bra til prisen. Anbefaler til andre også. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Ble det anlegget, spiller veldig bra Tenkte ikke på det sist, men det er egentlig best egnet til spill, tv, film osv., men kommer grei lyd fra musikk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå