Stoddart Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Smaken varierer jo litt med kostholdet, fysisk aktivitet og slikt. Så, vel, det kan jo smake helt forferdelig, og, vel, egentlig nesten godt! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Klementin og appelsin gjør at det lukter surt i alle fall. Har ikke smakt da men Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Æsj, faen Hva er så fælt? Spis det sjæl, og du vil merke det, haha Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ananas skal være bra for sæden. Så spis ananas og svelg unna, gutter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Ananas skal være bra for sæden. Så spis ananas og svelg unna, gutter. Jeg bryr meg egentlig ikke stort. Har bare lagt merke til at sitrusfrukter gjør at det blir en sur, syrlig lukt. Men uansett, har jeg aldri blitt frista for å smake, da jeg synes dette er litt småekkelt. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det å smake på sin egen sæd har jeg skjønt er en ganske utbredt, men ganske lyssky aktivitet. Jeg har aldri helt skjønt greien, og holdt meg unna det. Men å spise sin egen sæd? Hvilken konsistens har den sæden..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg