ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Har da fått meg en ny 32 tommers led tv, og lurer på om det går ann å koble sammen denne og den gamle tven min på en eller annen måte? Fordi jeg får ikke inn kanaler av en eller annen merkelig grunn på nye tv'n... 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Nærmeste du kommer: Hvis tv-en har mulighet for å sende signaler ut, kan du bruke det fra den ene tv-en til den andre. Så det blir slik: TV1 -> sende signaler ut via en type kabel -> TV2 motta signaler inn. Endret 31. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=769168 her er tven det er snakk om.. noen som vet hvorfor den ikke finner kanaler? er kabel-tv 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Er du helt sikkert på at du har betalt nødvendige regninger? Du har bakkenett ja, da krever det nok en slik boks fra din leverandør ettersom tv-en kun støtter DVB-T noe som gjør at det ikke er mulig. Dog, den støtter PCMCIA noe som gjør at du kan bruke slik kort-modul, ikke all som støtter det rett i tv-en! Endret 31. desember 2012 av Gjest Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 bor i en kjeller, har ledning oppenfra der boksen og alt er, den har jeg bare plugget i tven jeg har brukt før, når jeg plugga i nye'tven kommer det opp at den ikke finner noe 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 er det analoge tv signaler du skal dekode ? har din nye tv analog tuner ? ( ser ikke slik ut ) du trenger mest sansynelig en tuner box fra din leverandør for og få in kanaler . Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Du har bakkenett ja, Nei, ts skriver jo at det er kabel-tv! TS: Har du fått TV til å søke etter analoge stasjoner? Når TV ble startet første gang kom det opp en søkevalg og da må man sansynligvis aktivt velge hva som skal søkes. Kjenner ikke akkurat denne modellen, men vært borti liknenede og der må man velge ATV (for analog) istedenfor DTV (digital) ved bruk på gammeldags/tradisjonell kabel-TV. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) til trådstarter , er det get du har ? Endret 31. desember 2012 av Mato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå