Macklemore Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Har skoleprosjekt i kunst og håndtverk nå. Oppgaven er å redesigne et møbel/klesplagg. Jeg valgte møbel. Planen var egentlig å fikse litt på en gammel kommode jeg har som ligger å slenger, men pga størrelsen ble det for vanskelig å ta den med på skolen. Valget falt derfor på denne lille tv benken. http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=39032897&kwUnica=kommode Har dere tips til hva som kan gjøres med den? Planen min foreløpig er å pusse den og deretter male den hvit kanskje med noen svarte detaljer f.eks på skuffen. Deretter bytte ut håndtaket på skuffen. Men dette er jo dessverre litt lite til å være et relativt stort prosjekt.. Så har dere forumsfolk noen tips til morsomme/kreative ting som kan gjøres med tv benken? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Kanskje litt vanskelig å få til i praksis, men hva med en luke foran den åpne hylla? Glass eller akrylglass ville vært mest fancy, men treverk går, dog får du et problem med IR-signaler. Du kunne jo også prøvd deg på en roterende benkeplate oppå, for TVen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ville spraylakkert det i hvit, skiftet håndtak til skuffen og laget noen smarte løsninger til kabler osv Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 6. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2013 Tvbenken ble vraka fordi den veide så helvetes mye. Nå har jeg ett lite nattbord i furu. Tenkte å pusse den. male den hvit, skifte håndtak til skuffen. Deretter lege noe under en glassplate jeg har oppå f.eks utenlandske sedler, tegneserier o.l. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Malt/sprayet i en annen farge, bytte håndtak, smarte løsninger for kabler som en nevnte her og noen dekorative ideer som kan gi litt mere liv i den trøtte benken Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Har ikke lagt ut noe.. men den ble sånn. Edit: den tv benken som jeg la ut bilde av måtte jeg kaste:) Endret 18. februar 2013 av Gurre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå