Mr. Dry Ice Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei Jeg er på utkikk etter ett skikkelig kraftig høytalersystem (trenger ikke være surround) med svær subwoofer. Har ikke lyst til å bruke fryktelig mye penger på det, maks 5.000,- Subwoofern skal være så kraftig som mulig for prisen, god lydkvalitet er ett hakk lavere på lista ;3 Noen gode forslag? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Størl på rommet og er 5k totalt for speakers, sub og forsterker? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Sub Høyttaler Det du egentlig ønsker får du ikke til den prisen du er villig til å betale, men dette vil kunne gjøre noe av jobben for deg. Lenke til kommentar
Mr. Dry Ice Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Størl på rommet og er 5k totalt for speakers, sub og forsterker? Ja, det 5k totalt. Jeg vet ikke målene på rommet, men det er et soverom. Rimelig lite vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå