nordvest Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei, Er det noen som vet om det finnes en androidapp som gjør det mulig å streame Wimp til en apple tv 3 fra en android telefon via airplay? Doubletwist(?) fungerer vel ikke til dette eller? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Doubletwist/Airtwist er det eneste jeg vet om som kan brukes. Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Vil den fungere til å streame Wimp til Apple TV altså? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Siden jeg har iPad har jeg ikke testet selv men det skal fungere med Spotify og Airtwist/Doyubletwist så da regner jeg med det går med Wimp også. Endret 31. desember 2012 av ilpostino Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Kjøpte Doubletwist/airtwist og får den til å streame innhold som er lagret på telefonen. Finner imidlertid ikke ut hvordan jeg skal få den til å streame fra wimp eller bruke airtwist når jeg er inne i Wimp-appen. Noen tips? Endret 31. desember 2012 av nordvest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå