Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Kul på penis.

ooza

Anbefalte innlegg

På på lille julaften oppdaget jeg en bitteliten kul bak på penis. Trodde det først var en kvise så prøvde å klemme på den, men ingenting kom ut. Tenkte først at den ikke var moden så lot den være til 1 juledag. Den hadde blitt noe større, men det kom fortsatt ikke noe ut. Tenkte da å bare la den være til den evt forsvant av seg selv (har gjort det før). I går så jeg at den begynte å bli litt svart og litt væskefylt... tankene gikk rett til kreft, men etter litt research fant jeg ut at det 99.9% ikke er det. I dag tidlig hadde den ikke blitt noe særlig større, men litt mørkere.. Noen som har hatt det før? Tror det er en betent talgkjertel eller hårsekk, men har aldri hørt om at den har blitt litt svart hos noen før, og svart farge på hud er sjeldent bra :p

Legger ved en liten kollage av kulen så ta en titt de som vil se. Har croppa bort alt så man ser kun bittelitt hud og kulen, ikke hele penis. Sorry for ræv kvalitet. Tenker å kanskje ta en tur til lege etter nyttår hvis det ikke blir bedre. Tenkte det var greit å spørre her, så slipper jeg ev. bekymring for hva det kan være.

Endret av ooza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, blodblemme på pikken! :p Jeg runker, men ikke SÅ mye at det burde bli en blemme der. Tipper det er en hårsekk selv. Den gjør ikke noe vondt bortsett fra da jeg trekker forhuden tilbake for å vaske der. Kan det gå an å stikke hull på den med en sterilisert nål, og bare klemme ut drittet? Har en kvinnelig fastlege og det er bittelitt flaut å gå til henne med noe sånt :p

Lenke til kommentar

Haha, blodblemme på pikken! :p Jeg runker, men ikke SÅ mye at det burde bli en blemme der. Tipper det er en hårsekk selv. Den gjør ikke noe vondt bortsett fra da jeg trekker forhuden tilbake for å vaske der. Kan det gå an å stikke hull på den med en sterilisert nål, og bare klemme ut drittet? Har en kvinnelig fastlege og det er bittelitt flaut å gå til henne med noe sånt :p

Blodblemme er ikke det samme som vannblemme ;) Blodblemmer kan oppstå av små infeksjoner i hårsekkene. Å stikke hull med steril nål, og så sørge for å holde såret rent, kan være en mulighet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...