Gå til innhold

[Løst] Hvordan feire 18års dag?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal feire 18 års dagen min om ikke så lenge, og lurer på om noen har noen fine erfaringer!

 

Jeg tenker jeg skal servere Tapas til å spise, og ha en type sjokolade kake til dessert! Jeg er derimot helt "lost" når det kommer til aktiviteter!

 

Altså, sist bursdag feiret jeg med det jeg kaller "To folkeslag". Det var, i allefall for meg, ganske kleint i starten. Vi satt der i sofaen og småpratet i startet (kanskje 1 time) mens vi spiste osv. Etter hvert som folk ble "litt" varmere i trøya var det noen som danset, men vi endte opp med å spille Alias, tror jeg det var. :hmm:

 

Altså, til denne feiringa skal det bare være jenter. Siden jeg er først ute og er så godt som alene med feiring har jeg ikke råd å leie noen lokaler, og å invitere hele klassen og ha skikkelig "party" hjemme mens foreldres venner er like ved, vil jeg ikke tenke på engang. Jeg skal alikavel la gjestene mine velge mellom voksenbrus og barnebrus :thumbup:

 

Det blir altså ikke noe "fyllekalas" av noe slag, men jeg vil at feiringa skal være litt utenom det vanlige. Hva kan vi finne på, siden ingen av mine gjester kan være med på byen. Noen ideer til Tapas? Bør jeg ha noe Tema?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...