Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HideMyAss lekker informasjon om kundene sine, og har derfor sannsynligvis også logger. Om du bruker VPN for å forhindre slikt burde du titte på en annen tilbyder.

 

Det er ikke så ofte du finner en VPN som kan tilby stabilt 10Mbit+, så tror ikke du skal forvente å finne noen som gir deg 25/25 stabilt, hvertfall ikke til "normal" pris og med gode vilkår.

 

Farten bør ikke ha noe med Altibox å gjøre ved mindre de struper trafikk mot VPNs, men det er det ingen grunn til å mistenke.

 

Har lest at Anonine er ganske kjapp. Svensk. Du kan jo prøve den.

Lenke til kommentar

Du kan forresten også titte på TorrentPrivacy. Tror de også har ganske god speed. Nederland.

 

Det er vanskelig å si hvorfor du får lav speed med Air VPN og PrivatVPN, men som sagt at det ikke veldig vanlig at man kan forvente god speed på VPNs. Plassering f. eks har mye å si.

Lenke til kommentar

Men Air VPN garanterer minst 4 megabits, og det er jeg ikke i nærheten av. Tenkte kanskje det var noe med ruteren jeg måtte sette opp eller noe.

 

hva slags router har du satt opp vpn på? har nettop satt opp vpn selv på en boks jeg kjører pfsense på, når jeg kjører trafikken gjennom vpn klarer ikke routeren mer enn 20Mbit trafikk :/ uten vpn klarer den 60Mbit

I mitt tilfelle er det routeren som er begrensningen, er mye mulig du også har samme problemet.

Endret av trrunde
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...