spaks Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Hei, usikker på om jeg er på rett plass men jeg spørr uansett! Jeg sitter på en stasjonær pc ett stykke fra stuen, å jeg vil vite om det er mulig og strekke en HDMI kabel fra TVen der og inn hit, problemet er at jeg bruker HDMI inngangen i GPUen min. MEN jeg har en ledig i Hovedkortet, problemet da er at ingenting skjer på TVen i stua. Er det overhodet mulig og ha duel skjerm på denne måten ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Problemet er vel at skjermkortet på HK er koblet ut når du har et ekstra skjermkort. Lenke til kommentar
spaks Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Problemet er vel at skjermkortet på HK er koblet ut når du har et ekstra skjermkort. Hva gjør jeg da? swith eller noe slikt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Mulig det ikke lar seg gjøre. Tror det er vanlig. Eller det kan komme an på hvilket hovedkort du har, er i såfall en innstilling i BIOS. Lenke til kommentar
RuNNerZ Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Bruk HDMI splitter. F.eks. https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=VS182 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Har du en DVI-port til overs på skjermkortet ditt? Kjøp en DVI>HDMI-adapter, så kan du koble til skjerm og TV samtidig fra GPU med et par HDMI-kabler. Lenke til kommentar
spaks Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746634 Hovedkort. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751361 skjermkort HDMI splitter høres enkelt og lurt ut? enkleste for og kjøre dobbel skjerm feks på skrivebordet? Kan jeg feks da kjøre en splitter til 2 skjermer på skrivebordet også en DVI til HDMI også fra skjermkortet til TVen? lyd på tven da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Sørg for å ha skrudd på iGPU i "UEFI BIOS" først, mener å huske det står i manualen hvilken innstilling det skal være på. Lenke til kommentar
RuNNerZ Skrevet 2. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2013 Med det skjermkortet kan du vel kjøre HDMI til tv'en for lyd og bilde og dvi til dataskjerm(ene)? Det støtter vel 3 skjermsløsning? Om ikke og du har tv+ 2 monitorer ville jeg kjørt HDMI til splitter, fra splitter til tv+ monitor1. Og DVI til monitor2. Da vil tv bildet dupliseres med monitor1 og du kan kjøre dualscreen på skrivebordet ditt. Om ikke jeg har misforstått hva du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå