NeEeO Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Hei, Jeg er helt dumb på dette område, men, men. Vet dere om noen bra genser merker ? Jeg liker helst gensere med knapper eller sånn trekant åpning ved halsen. Det er bare å komme med merker som dukker opp i hodene deres Endret 30. desember 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 John Smedley 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 brooks brothas Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Mulig jeg kommer til å få slakt for dette, men jeg er veldig fornøyd med merinoullsgenserne til Lindeberg. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Hva med Cardigan? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 begynn med noen crewnecks du. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 begynn med noen crewnecks du. Ralph Lauren ser jo bra ut? http://www.ebay.com/itm/NWT-New-Polo-Ralph-Lauren-CREWNECK-Logo-T-Shirt-Assorted-Colors-S-M-L-XL-XXL-/140800574737?pt=US_Mens_Tshirts&var=&hash=item20c85e4511 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Ralph Lauren ser jo bra ut? http://www.ebay.com/...=item20c85e4511 Ralph Lauren har ganske solide gensere, men akkurat den auksjonen gjelder for T-skjorter Lenke til kommentar
jarah Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Lyle & Scott anbefales. Kleskjeden VOLT fører deres plagg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Det du liker er altså cardigans og v-halser. Jeg har en v-hals og en cardigan fra Filippa K i lammeull som jeg er veldig fornøyd med, men er ikke sikker på om de fremdeles selger dem. Om du bestiller på nettet gir PRL god valuta for pengene. Jeg synes også klærne fra Everlane ser veldig spennende ut, har veldig lyst å bestille en ny genser derfra, men jeg har egentlig alt for mange allerede. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Ralph Lauren har ganske solide gensere, men akkurat den auksjonen gjelder for T-skjorter Lyle & Scott anbefales. Kleskjeden VOLT fører deres plagg. Det du liker er altså cardigans og v-halser. Jeg har en v-hals og en cardigan fra Filippa K i lammeull som jeg er veldig fornøyd med, men er ikke sikker på om de fremdeles selger dem. Om du bestiller på nettet gir PRL god valuta for pengene. Jeg synes også klærne fra Everlane ser veldig spennende ut, har veldig lyst å bestille en ny genser derfra, men jeg har egentlig alt for mange allerede. Jeg har tenkt å bestille fra nettet, Ebay kanskje? Det blir sinnsykt dyrt hvis jeg kjøper noe for over 200kr. Vet dere om noen merke som ligger på 200-300kr, men er fortsatt bra? Gi gjerne tips også om du vet om en nettside der de selger billig. Jeg har søkt på Ebay etter de merkene dere har oppgitt, men de blir for dyre. Endret 30. desember 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 du kan be selgeren skrive lavere pris på pakka og merke den som "gift" 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 NN07 og Ralph Lauren som nevnt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Loro Piana og Brunello Cucinelli Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Uniqlo har gode gensere i kashmirull til en billig penge, verdt å prøve: http://www.uniqlo.com/us/store/made-for-all/men-cashmere-v-neck-sweater/073494-55 (har navy/marineblå og svart selv, meget fornøyd med dem). Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Som nevnt kan du slippe toll og moms om du får avsender til å merke gaven som "gift" eller "sample", eller skrive ned verdien til under 200 kroner. Med frakt ender vel en genser fra PRL på rundt 450 kroner vil jeg tro. Dette gjøres enkelt ved å sende en melding til selger på eBay. Endret 31. desember 2012 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Sant sant Som nevnt kan du slippe toll og moms om du får avsender til å merke gaven som "gift" eller "sample", eller skrive ned verdien til under 200 kroner. Med frakt ender vel en genser fra PRL på rundt 450 kroner vil jeg tro. Dette gjøres enkelt ved å sende en melding til selger på eBay. Uniqlo har gode gensere i kashmirull til en billig penge, verdt å prøve: http://www.uniqlo.co...eater/073494-55 (har navy/marineblå og svart selv, meget fornøyd med dem). Loro Piana og Brunello Cucinelli du kan be selgeren skrive lavere pris på pakka og merke den som "gift" Sant, my bad. Tusen takk tsjuden og Jostein Jeg skal sjekke ut merkene som har blitt anbefalt her i tråden Til nå liker jeg Ralph Lauren sine og Auqlo sine gensere best Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Loro Piana og Brunello Cucinelli Lol'd 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 3. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2013 Noen som vet om gode ebay-selgere som selger Ralph Lauren? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2013 Jevnt over er Ralph Lauren, spesielt Polo-linjen, veldig mye piratkopiert og det er uendelige mengder med dritt på eBay. Kan se selgere med 100% feedback som selger åpenlyse fakes fordi folk ikke forstår at det er fake. Jeg har ihvertfall holdt meg til RL.com og handlet der gjennom en proxy, eventuelt fra B&S på SF. De jeg har funnet på eBay som har virket legitime ha ikke vært mye billigere enn RL.com, spesielt ikke på salg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå