Gå til innhold

Tips til bra Genser merke?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du liker er altså cardigans og v-halser.

Jeg har en v-hals og en cardigan fra Filippa K i lammeull som jeg er veldig fornøyd med, men er ikke sikker på om de fremdeles selger dem. Om du bestiller på nettet gir PRL god valuta for pengene. Jeg synes også klærne fra Everlane ser veldig spennende ut, har veldig lyst å bestille en ny genser derfra, men jeg har egentlig alt for mange allerede.

Lenke til kommentar

Ralph Lauren har ganske solide gensere, men akkurat den auksjonen gjelder for T-skjorter

Lyle & Scott anbefales. Kleskjeden VOLT fører deres plagg.

Det du liker er altså cardigans og v-halser.

Jeg har en v-hals og en cardigan fra Filippa K i lammeull som jeg er veldig fornøyd med, men er ikke sikker på om de fremdeles selger dem. Om du bestiller på nettet gir PRL god valuta for pengene. Jeg synes også klærne fra Everlane ser veldig spennende ut, har veldig lyst å bestille en ny genser derfra, men jeg har egentlig alt for mange allerede.

Jeg har tenkt å bestille fra nettet, Ebay kanskje? Det blir sinnsykt dyrt hvis jeg kjøper noe for over 200kr. Vet dere om noen merke som ligger på 200-300kr, men er fortsatt bra? Gi gjerne tips også om du vet om en nettside der de selger billig.

Jeg har søkt på Ebay etter de merkene dere har oppgitt, men de blir for dyre.

Endret av ZPAS
Lenke til kommentar

Som nevnt kan du slippe toll og moms om du får avsender til å merke gaven som "gift" eller "sample", eller skrive ned verdien til under 200 kroner. Med frakt ender vel en genser fra PRL på rundt 450 kroner vil jeg tro.

Dette gjøres enkelt ved å sende en melding til selger på eBay.

Endret av Jostein K.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant sant :)

Som nevnt kan du slippe toll og moms om du får avsender til å merke gaven som "gift" eller "sample", eller skrive ned verdien til under 200 kroner. Med frakt ender vel en genser fra PRL på rundt 450 kroner vil jeg tro.

Dette gjøres enkelt ved å sende en melding til selger på eBay.

Uniqlo har gode gensere i kashmirull til en billig penge, verdt å prøve: http://www.uniqlo.co...eater/073494-55 (har navy/marineblå og svart selv, meget fornøyd med dem).

Loro Piana og Brunello Cucinelli

du kan be selgeren skrive lavere pris på pakka og merke den som "gift"

Sant, my bad. Tusen takk tsjuden og Jostein :)

Jeg skal sjekke ut merkene som har blitt anbefalt her i tråden :)

Til nå liker jeg Ralph Lauren sine og Auqlo sine gensere best :)

Lenke til kommentar

Jevnt over er Ralph Lauren, spesielt Polo-linjen, veldig mye piratkopiert og det er uendelige mengder med dritt på eBay. Kan se selgere med 100% feedback som selger åpenlyse fakes fordi folk ikke forstår at det er fake.

Jeg har ihvertfall holdt meg til RL.com og handlet der gjennom en proxy, eventuelt fra B&S på SF. De jeg har funnet på eBay som har virket legitime ha ikke vært mye billigere enn RL.com, spesielt ikke på salg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...