GunnarK Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er det noen som har noen gode forslag til backup program til Windows 8? Jeg har tidligere brukt Personal Backup, men denne ser ikke ut til å støtte Windows 8. Jeg har prøvd meg frem med det innebygde Windows 8 File History her blir det automatisk tatt backup av mapper til en ekstern harddisk. Problemet mitt er at jeg ikke får lagt til andre mapper enn de forhånds deffinerte. Noen som har vert borti dette? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Kan du ikke legge de mappene du ønsker til Biblioteket? "File History doesn't back up your whole system. Instead, it only backs up the files in your Libraries ... You can add any folders you want to a library ..." Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Windows 7 backup følger fortsatt med Windows 8! Søk etter 'windows 7', så dukker Windows 7 File Recovery/Filgjenoppretting opp under Settings/Innstillinger. Kan også lage systemavbildning/image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå