Gå til innhold

Tjene coins på fifa Ultimate Team

bjorni99

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en litt over gjennomsnittet fifa-gamer, som lurer på en ting. Når jeg ser på "leaderboards", så ser jeg at det er flere som klarer å tjene opp til 6 mill coins i uka! :O Noen som kan gi meg en ide om hvordan jeg også kan tjene en del coins? Hadde virkelig satt pris på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en utrolig aktiv fifa (ultimate team) gamer. Som du sier at folk tjener opp til 6 mill er sykt. Det er utrolig mye. Da har de evt. brukt masse penger på fifa og pakker/kjøper coins eller så kjøper-selger de dyre spiller. Har ikke noen konklusjon på det.

Men jeg personlig tjener penger på å bare spille kamper og ikke bruke tjente coins, sats på å vinne 1.Div season så får du en gratis pakke + 8000 coins. Er du heldig kan du få en bra spiller i pakken som er verdt mye.

Kan være greit å bruke 200kr i starten for å få i gang et greit lag, så er det bare å spille og kjøpe en pakke i ny og ne og satse på at du er heldig.

Så har du som sagt kjøpe-selge teknikken, men da skal du helst selge og kjøpe dyre spillere. For fifa har innført sånn at du faktisk betaler ''skatt'' når du selger spillerne dine. En viss prosent blir trukket så du må kunne selge spilleren for dyrere enn du kjøpte han for, ellers vil du ikke tjene noe på det.

Det er vel egentlig det meste jeg kan hjelpe deg med, er du heldig og får Messi i en pakke så er du plutselig rik!

- Kris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...