Demander. Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Eg abre lurte på en ting. ville disse to viftene få plass inni dette kabinettet under. Og er di beregna på det. Kabinett viftene:Fan Case 80x80x25mm 12V Sleeve Bearing, TF8-25IM-74 (x2) kabinett:Case Midi ATX Tower 350W Black OEM frå eg dei viftene inn i det kabinettet og vill det ha noen god effekt og greie å kjøle ned litt? Lenke til kommentar
ZaPPoX Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Du må jo mesten vite det selv da :-? Men du må se inni kabisset ditt om det er 2 plasser med et slags firkantet "mønster"... Lykke til Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Du må jo mesten vite det selv da :-? Men du må se inni kabisset ditt om det er 2 plasser med et slags firkantet "mønster"... Lykke til hehe ja d e ingen andre som vet:) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 det er da plass til alle slgs vifter inni...det er bare å plassere de rett ! jeg har flere vifter inni et bitte lite q.tec jeg å! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå