1915 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 siden jeg leier leilighet og har kabeltv innkludert i leien har jeg aldri brydd meg om hvor mange kanaler jeg har. men ser nå at jeg kunne trengt flere kaneler slk at man kan se en film som går på tv. har nå nrk kanaler,tv2,tvnorge, tv3 norge, og 1 discovery kanal. har hørt at det går ant å kjøpe en sånn tuner og koble på tvn via kabel tv og få flere kanaler. kan noen fortelle meg om dette og hvilken som er bra og til en rimelig pris og hvilke kanaler jeg kan få? jeg vet ikke hvilken leverandør det er for kabeltv. men vet hvertfal at internett er canal digital. er det samme levereandør for kabeltv da? takker for svar og hjelp Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Nå er jeg litt usikker på hva du er på jakt etter men både Canal Digital og GET tilbyr digital tv (jeg tolker det du skriver som at du bare har analog tv). På disse pakkene har de forskjellige kanalpakker hvor du kan velge flere kanaler. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Internett og TV er samme leverandør, så ja, da har du nok Canal DIgital. Når man ikke har tuner så er det bare analoge kanaler man får. Disse er gratis. Skal du ha flere kanaler så må du tegne abonnement på digital pakke. https://kabel.canaldigital.no/Produkter/TV/Kanalpakker/ 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Her jeg bor har man tilsvarende gratis, analoge tv-kanaler fra Get og internett fra Get. Nå bor jeg riktignok i blokk og er det snakk om enkeltbolig er det størst sannsynlighet for at det er Canal Digital. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 så hvis jeg kjøper en tuner og får meg abonement hos canal digital og kobler kabelen fra kabel tv jeg har nå så får jeg flere kanaler? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Såvidt jeg skjønner ut ifra nettsidene deres er kanalene i grunnpakken lik uansett om du har analog eller digital tv fra de. Du kan i tillegg bestille tillegpsakker med flere kanaler. Mange av disse er også i HD slik at du får bedre opplevelse av det du ser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå