bIsk0p Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei, Hos foreldrene mine er det utrolig dårlig trådløs dekning der den stasjonære maskinen står så tenkte jeg skulle prøve å sette opp nettverk via strømnettet. Noen som har erfaring med dette? Anbefaling på hva jeg skal velge? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Min erfaring er at det funker veldig bra, med lav responstid og uten avbrudd. Dette kan selvsagt varierer alt etter kvaliteten på strømnettet i huset det skal brukes i. Selv har jeg forsøkt det i flere hus med både nyere og eldre strømnett, uten at jeg har hatt problemer noe sted. Selv bruker jeg Zyxel- og Netgearprodukter, og har altså gode erfaringer med disse. Zyxel PLA4201 er et godt kjøp. Plug and play, inneholder to enheter, mulighet for AES-kryptering. Endret 30. desember 2012 av srbz Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg har en type fra tp-link her, funker bra det. Bare å plugge inn i stikkontakten and off you go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå