knegg Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hei! Spørsmålet er: Skal bytte kabinett no, der er USB 3 framme i fronten eg ønsker tilkobla. Mitt hovedkort er ditte. LINK Her er bilde av kontakta: Om det trengs Korleis skal eg få det tilkobla? eg ser ikkje noko plass der eg kan koble kabelen direkte ned på hovudkortet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hovedkortet ditt har ikke USB3.0-porter på hovedkortet. Kun eksternt. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Yes, får man kjøpt noko enken PCI kort eller liknandes for ditta? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Hvis du bare skal ha USB 2.0 hastighet i de kan du bare kjøpe en billig overgang. Hvis du derimot skal ha USB 3.0 hastighet må du kjøpe et pci kort. Det pleier som regel å følge med en slik overgang, som du ser på bilde. Jeg ville gjort det første og heller koblet til ting bak på pc-en hvis jeg hadde behov for større hastigheter. Endret 30. desember 2012 av martin808 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 F.eks. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746354 Lenke til kommentar
knegg Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Blir eit PCI kort, sånn som PC'n står her i stova er det litt styr å koble til på bakportane på maskina. Takker for hjelpa Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 ^ Det du også kunne gjort hvis du liker å gjøre ting på din egen måte er å kjøpe to usb 3.0 kabler som du trekker tilbake inn i pc-en via et tomt pci spor og fester i frontpanelet ditt. Dette krever litt verktøy og jobb, men det er det billigste. Personlig tror hadde jeg nok ikke gjort dette for å spare en hundrelapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå