im_a_noob Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Søker ny telefon til rundt 3000, kan gå litt over hvis det trengs. Har dere på forumet noen gode råd og valg? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Til 3000 er helt klart Samsung Galaxy SII fortsatt en het kandidat. Hvis du legger på en snau tusenlapp til begynner alternativene å bli mange.. Da er også Samsung Galaxy S III oppnåelig, samt LG Nexus 4.. Lenke til kommentar
im_a_noob Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Til 3000 er helt klart Samsung Galaxy SII fortsatt en het kandidat. Hvis du legger på en snau tusenlapp til begynner alternativene å bli mange.. Da er også Samsung Galaxy S III oppnåelig, samt LG Nexus 4.. SIII høres bra ut, er LG Optimus 4X HD fremdeles et bra valg? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 LG er generelt et bra valg dersom man synes det er greit å sitte med en utgammel versjon av Android. LG Nexus 4 er unntaket, der er det Google som oppdaterer operativsystemet. Lenke til kommentar
im_a_noob Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Kanskje SIII er tingen da, hørt mye bra om den. Håper Samsung klarer å oppdatere i tide da Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Samsung er raskere enn LG har vært.. Men for min del er LG Nexus 4 det opplagte valget, på grunn av oppdateringer som kommer fort Lenke til kommentar
poffer Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 SIII høres bra ut, er LG Optimus 4X HD fremdeles et bra valg? Jepp meget god tlf! Gikk fra en galaxy S2 til optimus 4X og har ikke angret et sekund. Sistnevnte tlf er i en annen klasse en S2. For øvrig så blir disse tlf levert med samme android-versjon, ice cream sandwish. Har testet ut diverse bekjentes S3, og samtlige har vært trege i forhold til optimus 4X. Årsaken til dette kjenner jeg ikke, men samtlige mener at tregheten inntraff samtidig som oppdateringen til Jelly Bean ble innstallert. Naboen har en nexus 4 og i liket med optimus 4X så er dette en meget rask tlf med flott display men min vurdering er at den ikke er verd de over 1000kr mer i pris. Samme gjelder iværtfall for galaxy S3. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Har du noen andre krav enn at den skal koste rundt 3000kr? Skjermstørrelse, batteri, kamera, lagringsplass, osv...? Rundt 2600kr har du HTC One S og som nevnt Samsung Galaxy S2 og LG Optimus 4X HD. Rundt 3300kr har du den vanntette Sony Xperia Acro S og den tidligere toppmodellen HTC One X. Den siste har jeg selv (betalte 4800kr mai 2012, så her snakker vi prisfall på 1500kr på 7 mnd). Meget fornøyd, lader annenhver dag med lite bruk siden jeg styrer skjermens lysstyrke og wifi/3G manuelt. Etter at den ble oppdatert til Android 4.1 Jelly Bean har den også fått en sparemodus. Godt og raskt kamera, god lyd og rask (til midt bruk, spiller ikke mye). Endret 31. desember 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 LG er generelt et bra valg dersom man synes det er greit å sitte med en utgammel versjon av Android. LG Nexus 4 er unntaket, der er det Google som oppdaterer operativsystemet. LG har jo vært kjent for å ikke oppdatere mobilene sine noe særlig (Etter hva jeg har forstått), men vil det si at Nexus 4 blir et unntak? Kikker selv på ny mobil, og Nexus 4 står høyt på lista! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Ja, Nexus-telefonene er offisielle Google Android-telefoner, og står derfor først i oppgraderings-køen. Den blir oppgradert først. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva du enn gjør ikke kjøp en sånn dritt tlfn som LG Optimus 4X HD. Jeg har hatt denne i 1 mnd, og dette blir min siste tlfn som LG står som ansvar for updates osv. Du får hva du betaler for. Min SII gjorde til og med en bedre jobb en denne, og jeg er ingen samsung fanboy.. Jeg har selv bestilt LG Nexus 4 16Gb. Den har heating issues, lagg, fps drops, BAD optimert software, dirr dårlig updates og noen ganger så kutter musikken i headsettet for 1sec og kommer tilbake,.. SIII, Nexus 4, One X.. MYE bedre valg enn denna møkka tlfnen. Nexus 4: Da er du garantert ALLE de nye android oppdateringene før ALLE andre. (som ikke har en nexus tlfn da..) Lenke til kommentar
daggs45 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva med denne? http://www.amobil.no/artikler/sony-xperia-v/115077 Denne har jeg og skal selge den for 3500 .Den skulle være noe av det bedre med krystallklar skjerm ihvertfall, og veldig kjapp prosessor.Den har også LTE(4G hastighet),13 megapiksel kamera.Sony Xperia V er en toppmodell, og det bærer også spesifikasjonene preg av. I tillegg til den kraftige prosessoren, høyoppløste skjermen og 4G, så får du en mobiltelefon med NFC (Near Field Communication). NFC er teknologien som gir telefonen en innebygget identifikasjonsbrikke som sender ut et signal, og kan lese tilsvarende signaler fra andre NFC-brikker når disse plasseres svært nær hverandre. Løsningen gjør at du kan bruke telefonen som betalingskort, nøkkelbrikke, og mye annet. Du kan også lese NFC-merker (tags). Før mobilen din mot en slik tag, og tagen utløser en eller flere funksjoner på mobilen. I salgspakken for Xperia V følger det med to slike brikker, som Sony har kalt Smart Tags. Glømte å si jeg har hatt den fra fredagen og bare prøvd den litt. Det er med idiotforsikring også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå