Nikbob Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Heeeeisan Satt å koste meg litt med BO2. Plutselig får jeg opp no merkelig blinking på skjermen. Jeg har hatt dette før, men tok ikke tak i det da! men har gjort det nå! her kan du se hva som er galt: Tusen takk for alt av svar vil gjerne få fikset det der, utrolig plagsomt! IMG_0230.MOV Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Nå er det slik at jeg har for treg internett til å se hva som er galt men jeg anbefaler deg å kjøre andre spill og se hvordan det går. Det kan være i ferd med å bli defekt og dette kan skje gradvis. Det kan også være innstillingene dine.. Det ka være drivere. Det kan være andre programmer som forstyrrer. Jeg tror det er skjermkortet ditt som er bøgga -> i ferd med å bli defekt. Forbered deg på det verste.. Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Nå er det slik at jeg har for treg internett til å se hva som er galt men jeg anbefaler deg å kjøre andre spill og se hvordan det går. Det kan være i ferd med å bli defekt og dette kan skje gradvis. Det kan også være innstillingene dine.. Det ka være drivere. Det kan være andre programmer som forstyrrer. Jeg tror det er skjermkortet ditt som er bøgga -> i ferd med å bli defekt. Forbered deg på det verste.. Nå har jeg en sykt treg, ustabil SSD.... kanskje den som bøgger driverne? pga den er helt ødelagt... skal kjøpe ny ssd, så snart som mulig! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Nå har jeg en sykt treg, ustabil SSD.... kanskje den som bøgger driverne? pga den er helt ødelagt... skal kjøpe ny ssd, så snart som mulig! Og da bør du kanskje vente til du har fått ny? Ikke overbelast systemet for mye for det kan være destruktivt. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Antar jeg rett om jeg tror at du har en 3D skjerm? Jeg har sett noe lignende før, og da var det HW feil på skjermen. Sånt går på garanti. Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Antar jeg rett om jeg tror at du har en 3D skjerm? Jeg har sett noe lignende før, og da var det HW feil på skjermen. Sånt går på garanti. Har denne skjermen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 :-) ! Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Du får ikke testa med en annen skjerm da? Er det noe som kommer og går, eller er det sånn hele tida? Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Du får ikke testa med en annen skjerm da? Er det noe som kommer og går, eller er det sånn hele tida? Heei igjenn Mitra! ;-) Nei. Det er ikke sånn hele tiden, det kommer og går! kan det muligens være skjermen da? eller kan det være pga jeg har en såpass ustabil treg skit ssd, som bøgger driverne litt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Dette lukter VRAM-problemer. 2 Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 30. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2012 Dette lukter VRAM-problemer. Da er det nok det som er tilfellet : ) Ikke vet jeg men du høres så troverdig ut at jeg tviler ikke på noe annet... Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Da er det nok det som er tilfellet : ) Ikke vet jeg men du høres så troverdig ut at jeg tviler ikke på noe annet... BTW!!! har "lagg" med 80-170fps på black ops 2! som da det egentlig skal gå helt smooth! men gjør ikke det i det hele tatt... :S jeg får også framedrop iblant på forskjellige spill! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 BTW!!! har "lagg" med 80-170fps på black ops 2! som da det egentlig skal gå helt smooth! men gjør ikke det i det hele tatt... :S jeg får også framedrop iblant på forskjellige spill! Prøv å senke maksimal framerate. Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Prøv å senke maksimal framerate. Skjermkorte mitt har jo riktig temperatur og alt! jeg skjønner ikke at det kan være skjermkorte.... alt ligger stabilt.. men SSD'n jeg har er treg, ustabil skit! loader tregt! fryser seg, så kan det ikke være den som er problemet da? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Skjermkorte mitt har jo riktig temperatur og alt! jeg skjønner ikke at det kan være skjermkorte.... alt ligger stabilt.. men SSD'n jeg har er treg, ustabil skit! loader tregt! fryser seg, så kan det ikke være den som er problemet da? Veldig mange spill er hakkete om du ikke låser framerate. Kjøpte du den Kingston V+200 og har funnet ut at den ikke var noe særlig? Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Veldig mange spill er hakkete om du ikke låser framerate. Kjøpte du den Kingston V+200 og har funnet ut at den ikke var noe særlig? Nei, jeg kjøpte ikke ssd! har pakka ned skjermkorte nå, og har tenkt å sende det tilbake! har hatt problemer med lagg siden første dag jeg fikk pcen..... den drar ikke minecraft! har 30fps i cs 1.6 når jeg frapser.. det er noe som ikke stemmer ! har 100fps i cs:go når jeg frapser så.. hmm! Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Noen flere svar om den blinkingen? det kan ikke være skjermen! har lagg med 170fps på black ops 2! og en dårligere pcen skal dra det på max uten problemer :/ får heller ikke spilt far cry 3 på low.. har 30-50fps! amnesia får jeg ikke spilt på low, får fps drop veldig ofte... Jeg har: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751682/skjermkort http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650175/cpu, overklokket til 4,1ghz http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638069/HK Jeg har hakking på minecraft, uansett hvor jeg går stopper bildet opp nesten hele tiden... En kompis av meg har dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=760600, og han har bedre fps enn meg på spill! det korte er jo like bra som mitt... rart at han har bedre fps enn meg :/? Tusen takk for alt av svar! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2013 Hvis en kompis av deg har et annet 7950 burde det være en smal sak å sjekke om ditt 7950 funker like bra hos han og motsatt... Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Er det bare meg eller har skjermkorte dødd? ! Takk for alt av svar :-) IMG_0008.MOV Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 10. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Ser ut som skjermkortet ditt ja.Har du prøvd å avinstallere skjermkort driverme du har nå med nyere drivere eller bare det og reinstallere driverne på nytt? Lenke til kommentar
Nikbob Skrevet 10. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2013 Ser ut som skjermkortet ditt ja.Har du prøvd å avinstallere skjermkort driverme du har nå med nyere drivere eller bare det og reinstallere driverne på nytt? Har de nyeste driverne og er ikke lenge siden jeg reformaterte pcen! har lagg med 180fps så.... ser ut som skjermkorte da! da får jeg håpe jeg får tilbake pengene for det! Hva anbefaler dere egentlig av skjermkort? har sett litt på dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746578 Er det verdt prisen? eller kan jeg få noe bedre for samme pris? takk for svar ! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå