MrLee Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei, er det noen som har erfaring med Zalman's 5.1 headsett? lurte på om jeg skulle investere i ett slikt, ettersom naboene ikke er glade i høy 5.1 lyd om kveldene...og jeg vil jo utnytte mulighetene... Lenke til kommentar
arna Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jeg vil sterkt anbefale Zalman headsettet, det er virkelig bra! Koster rundt 500 kroner men er verdt alle pengene. Zalman har jo vært ute på markedet en stund i asia iogmed at produsenter er derifra men kan bestilles på www.microplex.no og www.3dfxcool.no. Hvis man i tillegg har Audigy 2 fra soundblaster er vel det å regne som noe av den beste lydkvaliteten på markedet. Hvis du tenker på spilling er det virkelig å anbefale, spesielt counterstrike som du helt sikkert tenker på, Eax a3d kvalitet på sitt beste. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 ok takker, hvordan er formen på de? behagelige å ha på? (jeg er litt stor i hodet (sikkert hjernesvulst etter å ha sittet forran strålende skjermer mesteparten av livet) og ørene er litt store Lenke til kommentar
arna Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 hehe De er ok å ha på seg. De sitter veldig godt på hodet og lukker all, og da mener jeg all, lyd ute. En smule tunge men varmer godt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 hehe, fikk kjøpt dem med forbehold om retur på en lokal butikk, men jeg tror ikke jeg trenger å bytte dem...de var konge Call of Duty demoen ble iallefall meget mer gøy enn med vanlig stereo headsett da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå