Gå til innhold

MP3 til iPod, "dra og slipp"?

nor50

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt noen Appleprodukter, men har ei venninne som stadig spør om jeg kan overføre noe musikk for henne. Nå husker jeg ikke hva det programmet til Apple heter der man behandler musikk en gang.. Men syns jeg husker at jeg nylig leste det var kommet et "frittstående" program man kunne bruke? Og er det i så fall dra og slipp i det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel noe som heter itunes?

Ellers er ipod noe som jeg holder meg langt unna for det er for lite kompatibelt med vanlig PC... Det er vel noen som er glad i Apple men hold dette langt unna folk som ikke bruker apple og i produkter...

Overtal venninna di til å kaste eller gi bort ipodden og heller få seg en vanlig MP3 spiller..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri brukt noen Appleprodukter, men har ei venninne som stadig spør om jeg kan overføre noe musikk for henne. Nå husker jeg ikke hva det programmet til Apple heter der man behandler musikk en gang.. Men syns jeg husker at jeg nylig leste det var kommet et "frittstående" program man kunne bruke? Og er det i så fall dra og slipp i det?

Bare å finne "itunes" og "music" mappen hennes under denne og kopiere filene hun ønsker seg inn der. Ctrl + c og så ctrl + v i rette mappen... :-)

Endret av Stool Sample
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...