Gå til innhold

Treningstips hjemme

Anbefalte innlegg

På tide å komme seg i form! Jeg kan ikke bare sitte framfor PC-en hele dagen. Jeg må begynn å tren.

Så derfor trenger jeg treningstips hjemme. Det er langt til treningstudio. Jeg vil helst begynne lite grann tungt. En times styrketrening hjemme hadde vært fint.

Takk på forhånd! :)

Forresten så vil jeg trene hele kroppen. I beinene, ryggen, armene og magen.

Endret av Gud_vår_Far
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kreves en del plass, det blir dyrt i lengden og du har ikke de samme mulighetene som om du trente på et treningsstudio, så jeg anbefaler virkelig å begynne på et treningsstudio.

Vil du trene for å bygge muskler, eller tenker du mer på kjernemuskulatur?

Endret av Lackadaisical
Lenke til kommentar

Takk for svar, skal prøv noen av kroppsvektøvelsene senere. :)

Når jeg har kjøpt de småtingene da..

Men altså, er ikke sit-ups, armhevninger ect bra for muskelbygning og for å bli sterkere?

Unngå situps, det er ikke bra. Kjøp deg en pullupsstang, så kan du ta pullups for rygg, samtidig få i deg god magetrening, denne videoen har nok sikkert et par øvelser som passer:http://www.youtube.com/watch?v=fsFfWDgCNdI.

Pushups... vel du vil ikke øke muskelmassen av å ta 40 pushups +..., men det er en bra øvelse for kjernemuskulatur. Ha føttene oppe på en sofa for å gjøre det tyngre, og måten du har hendene planta i gulvet påvirker også hvilket muskler du trener.

Lenke til kommentar

Se på youtubesnutter fra Scooby. Han viser deg hvordan du kan trene styrke best mulig hjemme på en billigst mulig måte. Han bruker hovedsakelig kroppsvektøvelser, møbler som finnes i hjemmet og hjemmesnekret utstyr. Jeg skjønner at det er dyrt og plasskrevende å kjøpe seg egen benk og knebøystativ, men hantler og en stang til å ta chins i, koster ikke voldsomt mye, ikke for en 15-åring heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...