Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) På tide å komme seg i form! Jeg kan ikke bare sitte framfor PC-en hele dagen. Jeg må begynn å tren. Så derfor trenger jeg treningstips hjemme. Det er langt til treningstudio. Jeg vil helst begynne lite grann tungt. En times styrketrening hjemme hadde vært fint. Takk på forhånd! Forresten så vil jeg trene hele kroppen. I beinene, ryggen, armene og magen. Endret 29. desember 2012 av Gud_vår_Far Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Det kreves en del plass, det blir dyrt i lengden og du har ikke de samme mulighetene som om du trente på et treningsstudio, så jeg anbefaler virkelig å begynne på et treningsstudio. Vil du trene for å bygge muskler, eller tenker du mer på kjernemuskulatur? Endret 29. desember 2012 av Lackadaisical Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Men det er jo nesten umulig å komme seg dit. Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Vil du trene for å bygge muskler, eller tenker du mer på kjernemuskulatur? Jeg tenker faktisk på begge delene. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har du tenkt å kjøpe deg noe utstyr? Vekter osv? Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Forresten så er jeg 15 år hvis alderen har noe å si... Har du tenkt å kjøpe deg noe utstyr? Vekter osv? Nei, det er veldig dyrt. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Ja da må du bare kjøre kroppsvektøvelser da. http://fitnessbloggen.no/imponerende-kroppsvektovelser-du-garantert-klarer/ Les litt her, kan bli sterk uten utstyr og, men ikke på samme måten da. Du trenger litt småting, men ekke drit dyrt. Lenke til kommentar
Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Takk for svar, skal prøv noen av kroppsvektøvelsene senere. Når jeg har kjøpt de småtingene da.. Men altså, er ikke sit-ups, armhevninger ect bra for muskelbygning og for å bli sterkere? Endret 29. desember 2012 av Gud_vår_Far Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Push-ups øker muskelaturen det, men tror du kommer til å bli lei skal du ta det 1 time om dagen.. Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Takk for svar, skal prøv noen av kroppsvektøvelsene senere. Når jeg har kjøpt de småtingene da.. Men altså, er ikke sit-ups, armhevninger ect bra for muskelbygning og for å bli sterkere? Unngå situps, det er ikke bra. Kjøp deg en pullupsstang, så kan du ta pullups for rygg, samtidig få i deg god magetrening, denne videoen har nok sikkert et par øvelser som passer:http://www.youtube.com/watch?v=fsFfWDgCNdI. Pushups... vel du vil ikke øke muskelmassen av å ta 40 pushups +..., men det er en bra øvelse for kjernemuskulatur. Ha føttene oppe på en sofa for å gjøre det tyngre, og måten du har hendene planta i gulvet påvirker også hvilket muskler du trener. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Se på youtubesnutter fra Scooby. Han viser deg hvordan du kan trene styrke best mulig hjemme på en billigst mulig måte. Han bruker hovedsakelig kroppsvektøvelser, møbler som finnes i hjemmet og hjemmesnekret utstyr. Jeg skjønner at det er dyrt og plasskrevende å kjøpe seg egen benk og knebøystativ, men hantler og en stang til å ta chins i, koster ikke voldsomt mye, ikke for en 15-åring heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå