AppelsinMakrell Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hallo, er 15 år og går i 10. klasse og skal ta dette kurset .. gruer meg litt, og lurer på hvordan kurset blir gjennomført, om jeg må lese og øve mye på noe, og i det hele tatt .. aner ikke!! 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Du sitter å hører på en fyr som underviser, og spør klassen noen spørsmål. Dritt kjedelig, og rimelig simpelt. Førstehjelpøvelsen er vel det eneste som krever noe av deg. Endret 29. desember 2012 av Knut Knudsen 3 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Okei, må uansett gjøres fuck! 1 Lenke til kommentar
Prøve.no Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Heisann! Du må jo ikke lese eller øve på noe egentlig, for det er jo ingen eksamen i etterkant av kurset som du må bestå. Derimot vil jeg på det sterkeste anbefale at du følger godt med, og at du leser samtidig. Du skal jo på ett eller annet tidspunkt ta teorien, og det du lærer på trafikalt grunnkurs vil komme svært godt med der. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå