anonymez Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hey! Jeg har et problem med 2 skjermer. Da jeg går in-game (fullscreen) blir alt på skriveborde(ne) skyvd ca 6 cm til høyre på begge skjermene, hvordan får jeg fikset det? Og når jeg ser på de som streamer spille jeg spiller så slipper de å ''minimere'' spillet, da jeg alt-tabber spille minimerer det seg men når de alt-tabber går spille i ''vindus modus'' hvordan får jeg mitt spill til å gå i ''vindus-modus''? Spille er League of legends om det hjelper kan slenge på noen bilder av hva som skjer da jeg går i fullscreen om dere ikke skjønner en drit. takk for svar Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg tror det har noe med spill oppløsningen. F.eks hvis spillet er satt til 720p og skjermens oppløsning er 1080p vil skrivebordet når du spiller bare ha halvparten så mye plass. Lenke til kommentar
anonymez Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 hm.. funke ikke skru opp eller ned den på spillet :S Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Burde være en Advance instilling eller så er det sikkert en config file i mappen til spillet Lenke til kommentar
anonymez Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 fikk fiksa alt ty for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå