Gå til innhold

PC skytespill

Anbefalte innlegg

Har fått meg ny pc og tenkte at jeg skulle kjøpe et skytespill, til xbox liker jeg veldig godt COD (call of duty) men har hørt at den ikke støtter windows 8 eller noe og at det ikke er noe bra til pc. Har noen av dere noen forslag til skytespill og hva tror dere om COD? :)

Takker for alle seriøse svar :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller en del COD og BF3, men jeg liker cod best fordi det er mer "fart" i det. Du kan sjekke ut to veldig gode COD spillere her:

https://www.youtube.com/user/TBNRfrags

https://www.youtube.com/user/IncredibleOrb

Det finnes også Counter strike serien, har spilt en del Counter strike: source. Det er ganske simpelt uten perks og våpen "attachments"

Lenke til kommentar

OK; tusen takk til alle.

Lizardbuchter..jeg tror pcen min skal være sterk nok til det. Ram: 8

Skal være utrolig bra grafikkort,

pc'en min heter k55v asus så du kan jo se, vet ikke hvor mye som skal til for å drive det spillet jeg.

Men jeg har xbox 360 microsoft wireless kontroll til pc, er den grei å stryre med tror dere? :D

Lenke til kommentar

OK; tusen takk til alle.

pc'en min heter k55v asus så du kan jo se, vet ikke hvor mye som skal til for å drive det spillet jeg.

Men jeg har xbox 360 microsoft wireless kontroll til pc, er den grei å stryre med tror dere? :D

Du spiller aldri fps med en analog kontroller om du ikke liker å påføre deg selv uendelige mengder frustrasjon.

Så lenge det er online skytespill må du spille med mus/tastatur om du har lyst til å være i nærheten av samme nivå som alle andre.

Planetside 2 er gratis, så du kan bare laste det ned og prøve det.

Mine forslag er CS:GO, Blacklight: Retribution (er vel den beste COD-klonen jeg har spilt,) Shootmania, Serious Sam 3, Gotham City Impostors, Killing Floor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

OK; tusen takk til alle.

Specsan ser egentlig helt likt ut som mine, og jeg kjører på medium/low, og da får jeg en grei FPS.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...