Chivas Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er det noe jeg ikke har fått med meg angående søk etter apps på store? Nesten hva det skulle være som jeg søker etter, finner den ikke. Jeg må istedet søke på google for å finne apps. Kan vel ikke være riktig!? Prøv f.eks ett søk etter wikipedia. Der får jeg ikke opp noe, men finner appen gjennom google Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Gå til appstore/butikken Trekk fingeren fra høyre til venstre (Eventuelt ta musen opp i høyre hjørne, og trekk ned). Settings Preferences Make it easier to find apps in my preferred languages" Skyv den over på "no". Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Takker! Funket bra det Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Bare hyggelig. Vet ikke hvorfor det er på som standard, tror jeg skal sende en epost til firmakontakten for MS å be de vurdere å slå den av med en update. Greit nok for folk som bor i USA osv, men oss fra små lokasjoner får opp få programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå