Gå til innhold

Vifteinntaket på et NZXT phantom

Mytrados

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle starte en tråd her for å få litt "insight" angående luftstrømningen i mitt eget kabinett.

Jeg har et NZXT phantom med et par nye vifter hvor jeg har tilføyet noen nye vifter. Nederst i tråen har jeg lagt til et bilde som viser oppsettet (beklager det slurvete arbeide i paint, var bare noe jeg kasta sammen i en fart).

Det jeg da lurte på var om noen hadde tips om bedre en løsning på luftstrømning osv. Jeg har satt inn tre vifter fra xigmatek, disse er under vurdering fortsatt for å se om de går stille nok.

Kom gjerne med tips om forandring i intake/exhaust, løsninger og hvilke vifter som kan være verdt å vurdere.

PS: Arbeider med å få et black/orange fargeaspekt så fargene på tingene er til dels viktig.

post-138717-0-66967900-1356807360_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve å sette inn en 200mm-vifte i sidedøra (Mener det er 200mm, er ikke 100% sikker)

EDIT: Var litt rask der, er nok ikke så lurt allikevel. Større sjangs for at det ødelegger airflowen, enn at det gjør den bedre.

(PS! Har du lakkert deler av kabinettet, eller har du byttet ut LED-lyset på Power/HDD? Har sort/oransje selv, men med oransje trim)

Endret av Brusglass
Lenke til kommentar

Det var inntak nede og på siden før, men tenkte jeg skulle forandre på dette da jeg fikk satt inn de nye viftene... Tenkte at 200 mm inntak over en H100 som i tillegg hadde 2 120mm vifter som sugde luft var ganske bra, men ikke helt overbevist.

Til Bruslglass så ja jeg har bytta LED lysene. Som sagt så jobber jeg mot en color themed build hvor jeg vil ha det svart og stilrent utenpå med glødende oransje deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...