Emily1 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hate er et sterkt ord, men jeg misliker folk som moraliserer og dømmer andres valg og livsstil. 3 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) I hate hate haters! EDIT På norsk: "Jeg hater hat-hatere" Endret 26. juli 2013 av MacMagnus Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg hater bedrevitere. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg hater folk som ikke innrømmer at jeg er bedre enn dem. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9qGJlz Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg hater ingen Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg hater ingen Jeg hater morra di. Kødda. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 jeg hater rockstar supersourse Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg hater folk. Sånn generelt. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Hater folk som liker sport Lenke til kommentar
Incorrect Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vel, hat er vel et veldig kraftig ord da. Men det er i alle fall veldig irriterende med studenter som ikke gidder å følge med på det lærerne prøver å fortelle dem, og som gjør null og niks egen-innsats for å faktisk lære noe på skolen. Samtidig klager og syter dem over lærerne som er kjempedårlige til å lære bort ting. Sånne studenter spiller dataspill, sitter på Facebook og fyller skoletimene med alt mulig tull som overhodet ikke er relevante for studiene deres... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Vel, hat er vel et veldig kraftig ord da. Men det er i alle fall veldig irriterende med studenter som ikke gidder å følge med på det lærerne prøver å fortelle dem, og som gjør null og niks egen-innsats for å faktisk lære noe på skolen. Samtidig klager og syter dem over lærerne som er kjempedårlige til å lære bort ting. Sånne studenter spiller dataspill, sitter på Facebook og fyller skoletimene med alt mulig tull som overhodet ikke er relevante for studiene deres... Du oppsummerte akkurat 90% av studenter i norge, jeg selv brukte å spille spill på pc istedenfor å følge med fordi jeg syntes skolen var kjedelig og hadde vansker å følge med. Alle andre satt på facebook og mye rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Jeg hater folk som alltid må lage livet til et helvete. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Jeg hater ingenJeg synes synd på ingen. Ingen har mye å slite med altså! Det er alltid han som får skylden for alt... Det er ikke rettferdig! But seriously though, jeg "hater" falskhet og folk som manipulerer. Er mer av dette enn man skulle trodd. Endret 25. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Incorrect Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater mennesker som baksnakker og mobber andre mennesker... Hvis jeg for eksempel har fått utdelt en eller annen oppgave direkte fra sjefen, så forteller som regel sjefene nøyaktig hvordan dem vil ha disse oppgavene utført. Dersom noen andre på jobben går forbi mens jeg arbeider og dem titter på det jeg driver med, så skjønner dem ikke nødvendigvis hvorfor jeg utfører denne oppgaven på den måten jeg gjør. Men aldri i verden om dem kommer direkte til meg og spør: «Hvorfor gjør du sånn?». I stedet går dem til noen andre på arbeidsplassen, og dem begynner å baksnakke meg og den måten jeg arbeider på. Enkelte ganger går dem også til sjefen og påstår at jeg utfører arbeidet mitt på en helt elendig måte.. Dermed kommer sjefene til meg for å inspisere arbeidet mitt, som jeg faktisk har utført nøyaktig som sjefen har sagt at jeg skal gjøre det. Sjefene er fornøyde med det jeg har gjort, men hvis de andre på arbeidsplassen ser at jeg har fått besøk fra sjefen så forventer dem at jeg har gjort ett eller annet feil og at dem hadde helt rett i at jeg har gjort et elendig arbeid. Med mindre dem faktisk står nærme nok til å høre at sjefene sier «veldig bra jobbet» eller lignende, så vil dem automatisk trekke den konklusjonen at jeg har gjort ett eller annet galt.. Det hadde selvfølgelig vært mye bedre om de andre på arbeidsplassen, faktisk hadde kommet til meg med en gang og spurt hvorfor jeg gjør en eller annen oppgave på den måten jeg gjør. Da kunne jeg ha fortalt dem med en gang at sjefen ville at jeg skulle gjøre denne oppgaven på en bestemt måte, og forhåpentligvis hadde dem ikke trengt å spekulere og gjøre sine egne antakelser bak ryggen på meg.. Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater kaksegutter som briefer med BMWene til mødrene sine. Jeg hater syklister Lenke til kommentar
xelp Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater å ha mye og bære på når jeg skal låse opp ytterdøra hjemme. Lenke til kommentar
minnie! Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater folk som smatter/lager lyder når de spiser!!! 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater folk som smatter/lager lyder når de spiser!!! Jeg og Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater folk som stikker andre mennesker med kniv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg hater folk som stikker andre mennesker med kniv. Mener du backstabbing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå