KvitKnekt Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har kjøpt meg en Seagate BarracudaS-ata disk... men får ikke installert den.. kan ikke bruke den disken siden jeg ikke har floppydisk.. er det noen måte å få brent det ut på CD? Eller er det en annen måte å sette opp bios? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Man skal trykke F6 en eller annen gang i oppstarten, er ikke helt sikker når å hvor. Jeg har det samme problemet som deg, jeg vet ikke når jeg skal trykke F6. (Har ikke prøvd ennå, fremdeles litt bygging igjen ) Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har du en separat hardisk kan du jo legge filene der. Installasjonsprogrammet sier fra når du skal trykke F6, deretter vil den, ved et eller annet tidspunkt under inst. spørre etter driver filen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hva mener du med ikke installert den. Må man ha drivere for å få s-ata disker til å fungere i Windows(tenker ikke på under installering)? Du sier ingenting om du prøver å installere windows på den eller om du allerede har en maskin du ønsker å sette den inn i. F6 skal kun brukes under instalasjon av windows for å legge til s-ata drivere slik at windows kan installeres på den. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg har samme disk regner jeg med. Det som er spørsmålet er vel egentlig om du har denne som ekstra disk, eller at dette er den nye du skal ha Windows på osv. Er det det siste denne skal brukes til, så gjør du som de andre sier her. Trykker F6 når den spør om du skal installere SCSI drivere (HELT i starten av installasjonen). Er den derimot en ekstra disk, så kan du bruke program fra Seagate sine sider som setter HDn opp for deg. Det virket iallefall fint for meg. Husker jeg riktig kan disse brukes via nettleseren. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå