fredde123 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hei, har dere noen forslag? har utdanning innen restaurant (servitør- Bartender) men ønsker ikke å fortsette med dette lenger. Grunn: Jeg vil ha litt dagslys når jeg har fri:) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Håndverkere begynner gjerne tidlig (mellom 6 og 7?) og jobber ikke nødvendigvis til kl 16. Hva med en jobb innenfor renovasjon? Jeg vet de er utenfor hos meg grytidlig om morgenen når de henter papp og søppel og alt mulig. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Skiftarbeid der man jobber natt og formiddag. Edit: Baker, der er man jo på jobb relativt tidlig! Endret 29. desember 2012 av Nasciboy Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Har du lyst til å jobbe fulle dager, men slutte tidliger (altså starte veldig tidlig), eller bare slutte tidlig. Finnes nok mange jobber der du kan jobbe deltid osv. Du kan jobbe natt-skift, baker, bonde- måke snø, preparere snø på vinteren. Søppelman, postbud kan du strukturere en del selv Endret 29. desember 2012 av St€rk Lenke til kommentar
fredde123 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Ok. jeg tenkte fulltidsjobb, skal jo klare å overleve her:P Baker er vel tanken har stått på eller postbud Takker for svar dere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå