dan83 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 hei, har nyrlig gjort innkjøp av xrite i1 display pro, men tenkte kanskje det er greit å spørre om noen råd her inne før jeg starter kalibreringen!? Har aldri kalibrert en skjerm før, så dette er helt nytt for meg.Så all info tas imot med stor takknemlighet. Meget viktig for meg at jeg får dette riktig! Det er en laptop skjerm jeg skal kalibrere, mere eksakt, en b+rgled skjerm som viser et veldig bredt fargespekter(dekker både sRGB og adobeRGB) Var nettopp derfor jeg skaffet meg i1 diplay pro, siden jeg har lest at den takkler de fleste moderne skjermer! Lenke til kommentar
se# Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Jeg kjenner ikke enheten du har kjøpt, men normalt følger det med programvare som må installeres og som gjør hele prosessen mer eller mindre automatisk. Pass også på at skjermen ikke er for lys hvis du skal editere bilder for utskrift, men det er mulig programvaren justerer dette også. Endret 29. desember 2012 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå