Vanskelig Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg får altså ikke til å stille inn noe lenger enn 30" på lukkertiden på kameraet. Da stopper den. Er dette en innstilling i menyen tro? Finner ikke ut av det sånn ved første øyekast... Mvh Mogens Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Sett hjulet på "B" ja. En finner ofte svarene i det en spør! 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Anbefaler og bruke "C.Fn.II-1 long exposure noise reduction" når du bruker lukkertider over 30 sec. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Ok. Da får jeg forske litt på det. Takk for tips . Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Det som skjer når du bruker lang lukkertid er at sensoren blir varm og da kan det oppstå "hot pixel" dvs. midlertidige døde piksler, forå bøte på det bruker man "long exposure noise reduction", kameraet tar og eksponerer en like lang eksponering som blir sort, så sammenligner kameraet det bilde med ditt bilde og fjerner eventuelle døde piksler. Side 107 i manualer står dette angående BULP. Endret 29. desember 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Den sto på Auto, men satt den PÅ så er jeg sikker på at den vil bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå