Gå til innhold

Et spill med god PvP?

Anbefalte innlegg

Hei og hei.

Jeg er ute etter et spill som har:

-Fantastisk PvP

-Mulighet til å spille både alene og med venner.

-God combat/gameplay.

-Replayability(kommer ikke på det norske ordet, dumme meg).

Jeg har sett litt på forge, men er usikker på forskjellige ting. Blant annet hvor "smooth" det spilles(gameplay-wise) og hva man oppnår av å spille det(eks. ranked games og oppgraderinger).

Takk for alle svar:)

Endret av Noodlemaster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dayz?

En mod til Arma2 som tillater random pvp med forskjellige våpen.

Egentlig en militærsimulator som er moddet til sandbox med zombier i tillegg.

Zombiene er vel strengt tatt bare for å fange oppmerksomheten til nye spillere, de er urelevante i gameplayet annet enn at de indikerer hvor det er spillere siden spillerne spawner disse rundt bygninger de kommer til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Føler at DayZ ikke har noe endgame. Det var utrolig morsomt i begynnelsen, men når du hadde en campsite med alle våpnene og flere kjøretøy, var det ikke noe annet å gjøre enn å drepe noobs på NW airfield evt. springe rundt å tulle i Cherno.

Minecraft har vell strengt tatt ikke et bra PvP system i det hele tatt, med mindre du går inn på en server med en god PvP mod. Ikke helt det jeg leter etter uansett.

Noen som kan si noe om Forge?

Takk for svar:)

Lenke til kommentar

snakker vi PvP i mmo stil?

for sier vel ikke PvP til typ online MP spill... og hva i pokker mener du med endgame? er vel ikke endgame i PVP.. (og nei jeg syns ikke WvWvW i GW2 kan kalles "endgame", når man sier ordet endgame så er det vaneligvis i PVE/Story)

-----

men du har jo MOBA spill som er ganske bra hvis du liker typ "PVP" som du virker og se det som, Leage of legends, DOTA 2 og HoN

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

snakker vi PvP i mmo stil?

for sier vel ikke PvP til typ online MP spill... og hva i pokker mener du med endgame? er vel ikke endgame i PVP.. (og nei jeg syns ikke WvWvW i GW2 kan kalles "endgame", når man sier ordet endgame så er det vaneligvis i PVE/Story)

-----

men du har jo MOBA spill som er ganske bra hvis du liker typ "PVP" som du virker og se det som, Leage of legends, DOTA 2 og HoN

Nå snakket jeg tross alt om DayZ, som er en simulator/survival spill, ikke et PvP spill. Hva jeg mener med endgame er når det ikke noe spesielt å gjøre, for eksempel på DayZ, hvor alt stopper opp når man har alle tingene man kan få.

Snakker hovedsakelig om spill som har PvP i hovedfokus, f.eks. LoL og CoD.

Endret av Noodlemaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...