linaom96 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Skal bytte bilde på min macbook har prøvd i flere dager men det funker ikke, og det haster virkelig for det er en veldig pinlig bakgrunn !! Men som sagt så funker ikke bildevelgeren på systemvalg! HJELP!! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Har du forsøkt å starte maskinen på nytt? Lenke til kommentar
linaom96 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Har du forsøkt å starte maskinen på nytt? Ja, opptil flere ganger! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Prøvd å bruke nettleseren, finne et fint bilde, høyreklikke på det og sette det som bakgrunn? "Sett bilde som skrivebordsbilde" heter det i Safari. Endret 29. desember 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
linaom96 Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Prøvd å bruke nettleseren, finne et fint bilde, høyreklikke på det og sette det som bakgrunn? "Sett bilde som skrivebordsbilde" heter det i Safari. Tusen takk! Det funket, er så lykkelig nå!! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Merkelig at det ikke funket på Systemvalg-måten. Men det er godt at du fikk byttet bilde. Lenke til kommentar
linaom96 Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Merkelig at det ikke funket på Systemvalg-måten. Men det er godt at du fikk byttet bilde. Systemvalg står bare og jobber når jeg trykker på skjermbilde så låser den seg bare, irriterer meg grønt! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Jeg vet ikke hvordan det har blitt sånn. Men det kan ikke skade å oppdatere systemet. Trykk på og deretter på Programvareoppdatering... Oppdater systemet. Kanskje det legger inn en bugfix. Lenke til kommentar
linaom96 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg vet ikke hvordan det har blitt sånn. Men det kan ikke skade å oppdatere systemet. Trykk på og deretter på Programvareoppdatering... Oppdater systemet. Kanskje det legger inn en bugfix. @ har prøvd tusen ganger men funker ikke.. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg går bare i Finder, finner bildet, høyreklikker, velger tjenester på bunn og velger "Angi skrivebordsbilde" Godt mulig det fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå