RMBB Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Noen ganger når jeg blir forkjølet eller tett i nesen kommer det en rar lukt i nesen etterpå. Lukter på en måte litt kunstig, slags plastikklukt kanskje. Har ingen konkret lukt å sammenligne den med. Hvis jeg bare er små tett i nesen dukker den ikke opp, så har vel et eller annet med hvor tett jeg har vært i nesen å gjøre. Det trasige er at det tar noen dager før den blir borte, selv om jeg er frisk igjen. Så jeg lurer på om det er noen som vet om en måte å bli kvitt denne "lukten" raskere på? Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg har hatt det før jeg og, røyker du iblant? Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Har det selv innimellom, misliker det sterkt. Jeg røyker ikke Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg har det mer eller mindre kronisk. Har vært plaget av tetthet i nesen veldig lenge, men har aldri orket å sjekke det med legen. Det har resultert i at jeg er plaget med det samme som deg. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 Nei, jeg røyker ikke.. Og har hatt det så lenge jeg kan huske.. Men forsøkte å snyte meg mye, og jeg synes det gjorde det bedre. Men om det er fordi jeg nesten er frisk eller om det hadde noen effekt er ikke godt å si.. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Det er fordi kjeften din er for nærme nesa di. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Sikkert bihulene dine 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå