Gud_vår_Far Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg bare lurer. Hvorfor er det sånn at for eksempel en gutt blir mer tiltrukket av en jente som har fin, pen, vakker og sexy utseende, og forelsker seg i jenta? Tenker de aldri på "indre" del? Jeg må bare innrømme at jeg selv blir mer tiltrukket av skjønnheten. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønnhet indikerer god helse. Vi ønsker å få barn med personer med god helse siden dette øker sjansen for overlevelse/god helse hos barnet. Innebygget mekanisme i mennesket. Kort forklart. 4 Lenke til kommentar
StianGamer889 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Tror kanskje det er fordi at en jente som er slank og bruke fine og rene klær vær dag viser at den er renslig, og man vil sannsynligvis være med en rein og finn jente/gutt. 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Tenker de aldri på "indre" del? Hvis de er gutter, så må det understrekes at jenter ikke er det spor bedre (kanskje til og med verre enn gutter?)! 1 Lenke til kommentar
pilen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hvis de er gutter, så må det understrekes at jenter ikke er det spor bedre (kanskje til og med verre enn gutter?)! Feil. Jenter tiltrekkes også av utseende, men først og fremst av personlighet, som sosiale ferdigheter og status. Dette er fordi jenter reagerer instinktivt på en mann med høy sosial status som en person som er i stand til å beskytte henne og avkommet. 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg bare lurer. Hvorfor er det sånn at for eksempel en gutt blir mer tiltrukket av en jente som har fin, pen, vakker og sexy utseende, og forelsker seg i jenta? Tenker de aldri på "indre" del? Det kommer litt an på. Hvis du snakker om en jente du ser på gata eller i butikken, så er det klart at det visuelle teller. Da har du ikke annet å gå etter. Men gjelder det jenter du jobber sammen med, eller går på skole med, eller vanker med, så teller absolutt det indre. Det tar bare litt lenger tid å se det indre. Derfor faller du fortere for en utadvendt jente enn en innadvendt, fordi de viser fram sitt indre uoppforddret. Geir 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Førsteinntrykket er viktig, og hvordan personen er derfor en viktig faktor. Man ser som regel hvordan personen ser ut før vedkommende åpner kjeften og viser de andre sidene av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå